Ebony jam - bona è mala

A sta pianta ùn hè micca usata da e persone per via di l'anziani. Ma i so boli possu propietate unicu. Di sicuru, no tutti i frutti freschi di l'anziani sìanu dispunibili, per esempiu, in e regioni di u sittori ùn sia micca crisciutu, ma cunfettu pò esse cumpratu in a tenda è saldata indipendentamente. A cosa principal hè di sapè di i benefizii è di i danni di u mandu di capraghju è di manghja solu in certi casi. Dopu tuttu, un pianu nutricatu bè cù un prugettu chì ùn hà micca solu dà a salute, ma ancu portanu bellezza.

Chì ghjè valenu per u mandulinà di sardegna?

Per principià ci hè necessariu esemplà u momentu seguitu, e bachi di sta pianta si passanu torna rossi è negra. A persona pò manghjà solu frutti di u culore negru, un altru tipu di sta pianta hè venendu. Perchè, se vulete cullà e cipolle di u vostru propiu è i suluzate di elle, sta regula deve esse ricordati.

À i pruprietà ùtule di u babbucu u babbucu nìvuru, pò esse attribuita un cuntenutu altu di vitamina C in fruttu di a pianta. Eddi freschi è cunfitturi si cunsumanu com'è una meda preventiva in a "stagione fredda", è per parechje infezioni respiratorii aguti è influenza. Stu pruduttu vi pò aiutà i sintomi eccillenti è sviluppà prima rápidamente.

Inoltre, a pectina, chì si trova in l'anziani, aiuta à stabilisce u prucessu digestivu. Ci hè cunoscenza chì u jamu hè ancu sta qualità. Questa hè una altra pruprietà utili di jam jamie. Grazzi à ellu, stu pruduttu hè cunsigliatu per quelli chì vulianu rindirizzà rapidamente di e toxine, è di persone chì seguenu una dieta stretta.

Quien ùn deve micca aduprà u mandu?

Se parlemu di i periculi di questu berry, in frutti freschi sò contraindicati à e persone cù malatie di riney, è ancu à quelli chì soffrenu per allergii. Pectina è a vitamina C in quantità grandi pò causari nu effettu diurìticu luminu, chì dà una pisu supplementu à i rinu. Per quessa, se u soffrenu di etere dolci, di manghjà u mandibolu à l'alimentariu hè megliu esse rifiuttu.

E persone chì vulete mette cun libbra di qualchi sia, pò fatta manghjà boni freschi, ma da u mandu sarà più raghjonale di astru. Una gran quantitata di zuccheru ùn cuntribuisce micca à a perdita di pisu, perchè pò manghja cunfettu in dosi summamente chicchi.

Puderete ingressà à u babbucu è u pudete in u mennu di i zitelli. Un altu cuntenutu di vitamina C pò dirighianu allergii. S'ellu hè una quistione di cullizzione di baga in u boscu, vale degnu di cura cun vigilance chì u zitellu serebbe solu bachi negre per l'alimentariu.