U zitellu hà un dolore di garganta - solu à trattà?

Ughini di u collu in i zitelli piacevuli in situazioni differenti. Hè sta sintumu chì a maiò spessu pruvucanu i genitori trattà i so zitelli à pediatrici o di usà medicini tradiziunali è tradiziunali.

In questu articulu, ti dicu à chì fà faccià un zitellu hè una garganta di sera è cumu capiscenu a causa di a so carenza in una situazione chì u zitellu ùn hà micca parlatu.

Signs of grattannella

À un certu puntu di a vita, ogni ghjovana mamma hà faciule più faciule da u fattu chì u so zitellu puderanu votu indipindente, chì esitatu solu à questu. In ogni modu, finu à questu tempu per capisce chì u zitellu ùn si sentenu micca bè, pò esse assai difficili. Comu regula, cù u dulore intensu in a gola, i babori novi nascinu di refuse l'alimentari, briunendu quandu i ghjucanu è spessu si svegliate. Tutti issi signali per una ghjovana mamma sò serve di una occasione per a cunsultazione cù un pediatricu chì analizeghja i migghiori è determina chì culore hè a so garganta. Se a mucosa anu un tatu rouguu pronunzianu, pò esse dicenu cun un altu gradu di probabilità chì a molla hà patevita un intensu dolore à a gola.

Inoltre, sta cunnizzioni hè spessu accumpagnata da signali cum'è:

Chì deve fà, se u mo figliolu hà una malatia di rattura?

Ci sò parechje modi per aiutà à u tarritoriu di travaglià cù a garganta di sera, ma, prima di appiecà a magguranza di elli, hè cunsigliu di cunsultà un duttore. Allora, si una ghjovana mamma hà una quistione, perchè trattà un criaturu d'un annu, chì hà un dulore di garganta, hè necessariu immediata di cuntattate u policlínicu di u zitelli in modu per evitari cunsiquenzi negattivi.

In regula, i medichi di i zitelli in una situazione tali scrive iddi medicini in forma di spruzzione, per esempiu, Tantum Verde o Geksoral, chì sò permessi per aduprà in babori novi. I figlioli maiori ponu esse lissoscius prescritti per resorzione di Lizobakt.

Inoltre, i matri ponu utilizà unu di i rimedii fugliali più efficace, per esempiu: u regnu di a gola cù culori medicinali di camomile, sage o calendula, rinsegna cù solu solu di iodine o inalazione cù l'olii essenziali. I zitelli puderanu bevi un vetru di latti quannu cù u melatu, chì ùn solu ùn reducià a intensità di u dulore, ma dinò di calmà u sistema nervu.