Lingua - un ispìritu di a salute

Ci hè chì allora pò esse un diagnosticore di a so propiu salute, è l'unicu "attellu" chì hè necessariu hè un ispille. Solu distingue a lingua in fronte di u specchiu e valutendu a so aspettu, ponu suspettà a presenza di certe malatie o, perversi, assicuratevi chì tuttu hè in modu cù u corpu.

Diagnostu per u linguagiu in a medicina orientale

U più cunsirvatu, u sistema di esaminà a lingua com'è un indicatore di l'estatus di salute si sviluppa in a medicina tradiziunale chinesa, è questu diagnòstu pigghianu second postu in questu (dopu à diagnosticu per pulse).

Sicondu i duttori chinesi, l'esaminu di a lingua permette di ghjustificà a cundizione d'organi internu è a tappa mucosa - à l'impattu di i patogeni di i patogeni. Quandu analizà a lingua, cuntene a so forma, u culore, a mobilità è a dimensione.

Hè cresce chì i signali di malfunzione in u corpu in a lingua sò manifestati prima chì altri sintomi (per esempiu, u dulore). Hè per quessa chì u diagnosticu di a lingua hè diventendu più populari.

Chì significarà a lingua di una persona sana?

Sì l'organettu hè bellu, a lingua hè una superficia liscia di u culore biancu pallidu è hè cuparta cun un capricci blancuzzu impastatu (chi si forma nantu à i denti). A lingua stanca sbagliata da u grande numaru di papillae chì sò chjaramente visibili in a so superficia. U mediata di a lingua di persona sana hè ancu, senza curpenti. A lingua ùn deve esse simétrique è di grandezza nurmale (micca solu di a linea di denti).

Chì significarà u cambiamentu di culore?

  1. Culore carmazile - un signu d'avvilanamentu u corpu, malatii infittivi.
  2. Color rouge brillanti - signalazioni nantu à i violazioni di l'attività cardiaque, malati pulmonari, sangue o infeziosi.
  3. Culore rosu scuru - trastorni renali o tossichi.
  4. Cilestu blu - problemi di cori, trastorni circulatori.
  5. Purple hè una manifestazioni di malatie gravii di u sangue o pulmoni.
  6. U culore grisu hè un signu di malatii di u viaghju gastrointestinali.
  7. U culore negru - evidenza di infezzione di colera possu
  8. A lingua discolore, palla hè un signu d'anèmia, espansione di u corpu, patologii di u fianu o vernice.

Plaka in a lingua - un signu di malatia

Un casu rilativu indicanu l'iniziu scentificu di a malatia, è un coperchio chjostru indica un procrettu chronicu. Sì a plaquita doppu un tempu varieghja in grose, u so pensamentu hè un signu di rinnuvamentu, è gneriu - a prugressioni di a malatia.

Hè ciò chì parte di a lingua hè "stipulata":

Valore di culore di plaque:

Autri signali di malatii in lingua

  1. Curvature di a mezza linea di a lingua:
  • Imprints di denti in a lingua parranu di disbiiosi è scorci di u corpu.
  • Cracks in a lingua - un signu di malatie di u sangue, sistema endocrinu, rinu.
  • Cambia u grandu di a lingua:
  • Sores in u sinjal in lingua per l'acidezza più grande di u stomacu.
  • L'absenza di papillae in a lingua pò parlà di u cancru.
  • Quante corre uniquamentu di l'autodisignamentu nantu à a lingua?

    U diagnosticu per u linguagiu deve esse realizatu da a matina nantu à un stomacu vacu incù un boninu di ghjornu (micca artificiale). Prima di questu, rinfriscà a bocca cù l'acqua (ma ùn puderebbe aspallu i denti è a lingua). Ci si deve esse cunsideratu chì, cù l'usu di certi prudutti, a superficia di a lingua pò esse taccata.