Quantu parolle per minutu avete leghje un primu pupara?

Tutti i so amanti cose è sempre cuncernate chì u so figliolu o figliola passa à a prima classa cun bè preparatu. Oghje, i scoli sò assai esigenti di u principiu , cusì un liottu lag di u zitellu da i so parenti è e normi in generale accadèmule pò causà a so pratiche performance.

A attenzione particulari hè sempre pagatu à a capacità di leghje, perchè un studiente novu studiatu hà bisognu d'assicurà una quantità enorme di varietà infurmazioni da i libri è i libri di documenti, accuminciannu di scola elementariu. Se un zitellu ùn hà micca sta capacità à tutte ciò chì ellu si scrivia in u primu gradu, o se lee troppu pianu pianu, ùn hà micca capacitu per studià bè, chì certamenti affettanu a so stima d'autore.

In questu articulu, vi diceraghju quantu parolle per minuti avè lettu à u primu grazzu, è cumu per aiutà u figliolu o figliola, s'ellu ùn ùn mette in ligna di e lettie.

Quantu parolle per minutu avete leghje un primu pupara?

Ancu s'ellu a maiò parte di i figlioli chì participanu à u primu gradu pò digià letti chjassi simplici, in fattu, questa skill ùn hè micca cunsideratu cumminatu. Ma à a fine di u primu meiu annu di furmazione di u caprettu in a scola, i prufessori anu da schjattà cun ellu qualchì requisitu è ​​per fà estimi per quantu beni è prestu u lettu di u primu passatore leghje. In u futuru, durante u pezzu tutale di a sughjera di u zitellu in a scola primaria, u numeru di e parolle chì deve leghje aumentà proporcionalmente cù ogni trimendu quellu passau.

Oghje a maiò parte di l'scole sò e seguenti prublemi per i studienti:

Inoltre, ùn deve esse cunsideratu chì i bisogni ùn sò micca solu per a vitezza di i testi "ingutu", ma ancu per a so qualità. Allora, u studiente di primu cursu in u tempu di leghje, deve esse capaci di:

Cumu aiuta per aiutà u vostru zitellu leghje più rapidamente

Per aiuto migliore leghje più rapidamente, ghjocu regularmente cun ellu in i ghjuculi seguenti:

  1. "Quale hè più?". Cumparate cù u vostru zitellu, chì serà capaci di leghje più testu in un certu tempu. Naturmente, prima avete da succorsu.
  2. "Quale hè più veloce?". Chì u zitellu leghjite à parechji ritmini - prima "cum'è una tortuga", da "cum'è un cane", è à a fine - "cum'è un cheetah". In più per u ghjocu pudete aduprà altre animali.
  3. "Tops and roots". Pigliate un regnu largu opaca è aghjettà cù a prima parte di a linea di textu. Fate chì u zitellu si tratta di leghje e parole è sentenzi senza elaburà u capu. Quandu u mulinu farà cù stu travagliu, cercà «i radichi» è invita u zitellu per leghje u testu nantu à e "cime".

Quantu quantu parolle per minuti u lettu di u primu passatu, ùn dipende micca solu nantu à a so valutazione di a "tecnica di lettura", ma dinò in a capacità di u zitellu per capiscenu, capisce è analizà ciò chì hè legatu. I paisani sò impurtanti per sapè chì hè bonu per amparà l'infurmazioni acquistati da i libri, u zitellu sia poita solu se a velocità di a so legenda supera 60 parole per minuti. Hè per quessa hè necessariu a furmazione di sta sapè cù u vostru ziddu ancu quandu u ritimu di leghja currisponde à tutti i normi in generale.