Preghiera a Kyprianou per ogni occasione

Sfortunatamente, nimu hè tutatu di riunite cù e ghjovani gattivi chì ponu facilmente per dalle micca solu i parolle, ma ancu l'azzioni. A preghiera di Ciprianu aiutà à prutezzione di parechji aspetti negattivi. Ci hè parechji testi sacri destinati à situazioni differenti.

Cume hè legatu in leghje una prigione per Saint Cyprian?

Hè impurtante chì capisce chì a prichera hè un appellu à Diu è à i santi, chì deve vene da un core pulu. Kiprian pò esse trattatu à guarisce è di pruteggià l'ochju è u gattivu u bisognu, per pruteggià è di a so famiglia da e forze scuri è di l'azzioni di i nemichi. I preti assicura ch'è nisun ritimu è magia uguassatu u puteru di a prichera è a fede in u Signore. Prima di cumencia per pricà, hè cunsigliu chì andarete à a chjesa è ponte candele vicinu à a imatge di a Vèrgine, Ghjesù Cristu è Ciprianu. Duoppu trè ghjorni t'avete da rinunzà à fumà è di panificà, è per sustene un rapidu strettu.

Per utilizà l'aiutu di un santu hè necessariu quandu qualchissia vole per fà per dolce o desiderà per ogni sorte di disgrazia. Correge a prichera à Ciprianu pò esse leghjite ogni ghjornu è in ogni mumentu. U numaru di repetizione ùn hè micca limitatu, a cume principal hè per u credente per sentenu allevà. U testu sacru pò esse pronunzitatu nantu à l'acqua, chì ghjè incaricata di energia positiva, è pò essa drunk as a medicine. A preghiera più forte per a Ciprianu per i zitelli pridiche esse leghjità da i genitori chì anu devenu nantu à a testa di u zitellu.

Oghjulu à Ciprianu da pudeti è putere

Dopu, hà fattu mudìbile di usà diverse ritmini magichi per migliurà a vostra vita è ferite vostri nemici. Chjassi, spoils e altri rituli parechji puderanu piscià a vita di una persona. Serà aiutu per trattà cù e pussibule negativu è prutegge da a magia a prichera di Ciprianu da esporatu è l'ochju perchju. Ci sò parechje regule impurtanti per esse cunsideratu:

  1. Ùn avemu bisognu à chjamà u male in risposta à una persona, postu chì i missaggi preghjudizi ùn temenu l'odi è i pinsamenti dolci. Hè impurtante per pardunà i nemici cun un core puru è desideranu a felicità.
  2. A preghiera di spiaghja di Ciprianu deve esse diticata in a soledad completa, perchè chì a negativa esistenti ùn passa micca à l'altri populi.
  3. Per sintone à a preghiera, hè cunsigliu per aduprà candele, i fiammi di quale aiuta per assicurà l'ughjetti di a mente è a pace. Chjama a candela è fighjenu a chjama per un intornu à sintonia in l'onda dritta.
  4. Pudete mette un tastu cù u bassa acqua vicinu à voi stessi, è dopu avè a beie, è dà à i so membri di a famiglia.
  5. Oghjone à Ciprianu si deve esse ripetutu assai volte, altri ùn avarà micca aiutu.

A Preghiera di l'Enveja di Kiprian

In u mondu mudernu, l'envejia hè un fenomenu cumuni è spessu i pirsuni cù l'ingerimentu pò desideranu per qualcosa malu è ancu portanu i danni. Sì tuttu ùn viaghja micca in a vita, scandali in a famiglia sorge nantu à una basa di l'ugguali è ùn sia micca nunda, è pienza di pensà à chì i nemici corse à azione attiva. A preghiera più forte di Ciprianu serà aiutà à purificà i nostri negattivi è à migliurà a vostra vita. Dopu chì u testu hè statu legatu, hè cunsigliu chì perdemu in modu mentalmente i vostri nemici è lascià di a situazione.

O pricurà à Ciprianu da i nemichi

Per pruteggiri di diversi manifestazioni di negatività di i nemici, pudete aduprà una preghiera chì hè diretta solu à Ciprianu, ma ancu a Justine. Aiutate à a lotta l'effettu màgicu è crea un scudo invisibile chì prutege tuttu u ghjornu. Ovanzione à San Ciprianu è Justine deve esse ripetuta sette volte di ogni ghjornu à l'alba. Si in u ghjornu avà era una riunione cù poviri disgrazziali o quarchiddu anu agnuttatu, pudete riittate novu u testu sacru.

Preghi finu à i martiri Trifon è Ciprianu

Intensificà l'effetti di e preghjudizii presentati davveru è dirigite à San Ciprianu, hè cunsigliu di leghje aduce ancu i teste preghji diretti à u martire Trifon. Iddu difendò persone à ancu duranti a so vita, è dopu à a morte, cuntinueghja à risponde à e dumande di prigione di e persone. Per trattà cù i danni, è un altru negativu, a preghiera deve esse leghjendu prima à u Granni Martire di Ciprianu, è poi, u testu presentatu.