Quale hè Lucifer?

Quandu a storia mostra, Lucifer era tuttu veneratu è teme. A natura cuntradittoria di questa figura hè duvuta à u fattu chì hà sappiutu a visità a banda di u bè è vai in parte di u male.

Lucifer hè l'ànghjulu di Diu, à quale hè attribuita a destinazione di u traduttu. Per capisce chì Lucifer hè, avete bisognu di cunsiderà a so storia cun più detallità.

Quale hè Lucifer in a Bibbia?

In a suttumissioni di Diu, Lucifer era l'angelu perfetta. Era perfettu in tuttu. Ma Diu hà dimustratu più favore à u so figliolu Ghjesù Cristu. Questa situazione hà dettu a sumente d'empie in Lucifer.

Nantu à u tempu, Lucifer cuminciò à mostraru u so discontenti cusì chjaramente chì hà sappiutu di ricrutari parechji còmpici à u so nomu. In u risultatu, ci era un scontru frà e forze di a ghjustizia è a trait, è Lucifer è i so servitori anu da esci di u celu.

Lucifer cum'è un dimoni di cultu

L'imaghjini di Lucifer assorbiu tutte e qualità di l'omu, quellu chì si pò distingue u seguitu: orgogliu, rivoltazione, cunniscenza, traccia, etc.

Certi cuminciaru accuminciaru sti qualità comu fundamentali à l'omu. Ci hè una crede chì l'integrità hè impostata nantu à una persona, è in fattu, in i so decisione, deve esse guidata solu da i so interessi.

A fine, Lucifer, cum'è a rappurtanza di tuttu u male, hè statu aduttatu cum'è una imatge universale di u male. Sta maghjeria hè veneratu da parechje secti moderni diffirenti, chì crèdenu chì questu modu puderanu acquistà abilità supraniunale.

A cultura di diminuità hè veramente più vicinu à l'omu, chì hè più faciule per cumportanu in una manera egoista chì à cuntene à eterna interessi di l'altri interessi. Ma à u stessu tempu, tali cumpurtamentu pò guidanu solu à a distruzioni, quandu l'esistenza creativa hè vicinu à l'omu.

Chì vi pare piace Lucifer?

In quantu à l'Anticu Testamentu, l'apparenza esterni di Lucifer o Satan (una imagine più cullettiva di u malu) hà parechje interpretazioni.

Hè statu illustrutu com'è una serpente, è un grandusu mostru marinu, ma a stampa più famosa anu stabbenu ancu un angelo caderu. Allora, più spessu chì no, Lucifer hè rapprisintatu, un ànghjulu senza l'ale.

U Nuvellu Testamentu hà hà largatu assai l'imaghjini di Satanassu, è issa pò piglià una forma chì vole.

U signu di Lucifer

A basa di u simbolicu di Satana hè u so segnu chjamatu. Hè un pentagrama, in mezu di u quale hè situata u capu di una capra. A ogni cchiu ranni di schernu di l'astre pentagonale hè a parolla "Leviatanu". Questa parolla hè unu di i numeri di Lucifer.

Chì ghjè interessante, per a prima volta, u simbulu di Satanassu si trovi nnô 60 anni di u XX sèculu. Eccu, prima di sta signu singulari per a glurificazione di e forze di u male hè micca osservatu, è solu un sistema di simbuli demonichi hè statu usatu.

L'imagine di Lucifer in u mondu mudernu

Se prima ca tutti i manifestazioni di u demonisimu sò trattati assai strettu, oghji Lucifer hà bè cumprati bè in a cultura di a societat moderna.

Spessu spessu pò esse truvata in u televiziu, cum'è l'embodiment of evil mundiale, libri è video games.

U simbolicu di Satanicate hè oghje venda, ancu in parechji magazzini, com'è accessori ordinariu per cumpensà a so imatge.

Hè nutate chì per a società moderna, ci hè una tendenza di mancanza di creda in qualcosa, è per quessa l'imaghjini di i dimònii sò perciuti solu com'è un elementu divertente.