Fate u colpu di colore a Trinita?

Trinità (Domenica Ecumeta) hè unu di e maiò festi più giudiziu ortodoxu, simbulizendu l'unità di u Patre, u Figliolu è u Spiritu Santu. Hè cilibatu à u cinquanti ghjornu dopu a Pasqua . A Trinitati, cum'è in ogni festa di l'Ortodoxia, hà e so propria e tradizione è e regule stabilita da l'antica. Ogni azzioni, ligata à a celebrazione di quellu ghjornu, hà u so significatu storicu prufunnu. Dumenificazione nascinu per seculi è portanu una carriera semantica grande. A data, i costuli sò diventati tanti è sò tutti cusì sfarenti chì alcuni ci sò quistioni nantu à a nicissità di certe azzjonijiet. Ch'ella sia u ovenu sò stampati nantu à a Trinita hè una di e dumande più frequenti.

Pò esse aduprate ova di a Trinita?

L'ovu hè u simbulu di l'apparizione di vita. In Pasqua, i ovi sò assuciati cù a resurrezzioni di Cristu è dipinti in rosso, chì simbolizza u culore di u sangue di Ghjesù. In u mondu mudernu, i cristiani Ortodoxi pittannu ova principalamenti solu per Pasqua. Quandu si dumandava da esse possibbi à pintà l'uvute nantu à a Trinita, vogliu crià a vostra attenzione à u fattu chì, anche si nostri ancestori facianu a stessa cosa di l'antichi ghjorni, era più paganu.

Chì u colore di u culore di u ovenu nantu à a Trinita?

A Trinita - Domenica Verda, hè chjamatu cusì, perchè cè celebre l'affare, e persone circonu à decurari a so casa è i tempii cun i rami freschi è i pianti ghjovani, quant'è pussibuli, cuntenenu in a renaissance di a natura despertenze dopu un longu invernu.

Oghji pruvate ancu di dà un tinte verde, pittendu in una dicurazioni di foglie d'u bedu, chì simbolizza solu a morte di oghji.

U ghjornu dopu à a Trinità, i morti eranu mencionati, è chì oghje u oghje nantu à i so tomba. In questu ghjornu, l'unica ora in l'annu, hè stata permessa di cunmburazione di i zitelli chì anu mortu davanti à u battèsimu , è i parenti chì si sò suicidi. Per elli, l'olii olii èranu purtati à u cimiteru, i parenti fallecidas è l'acquisti cunnisciutu - verde.