Dakota Johnson hà tornatu u culore naturali di capelli

Per fà una veru stanza dopu "50 sfumature di grigia", Dakota Johnson cuntene l'experimenti cù l'apparenza. Dopu, hà tagliatu u so capelli longu, facendu un quadru allargatu, ora hà avete chjucu u chocolatu chjude in un rubio.

Elegante stella in un vestitu simplice

Paparazzi hà avvistatu à a talenta figlia di Melanie Griffith, da abbandunà l'aeroportu di a cità di l'Angeli. L'attrenta di 26 anni parrava bella. Ella era in furnisce una robba cómoda per viaghjà - un capeddu tutale di lignu da Gucci, un ghiacciato blu, jeans, stivali di cilindrica di culore di caccia. Un salottu dilicatu hà sgassatu a frescura di a so face interessanti, è davanti à l'ochji eranu l'occhi bianchi, cum'è John Lennon.

Leghje ancu

U cambiamentu di l'imagine

In ogni modu, no solu l'armunia di l'Dakota hà attraversu l'attinzioni di i fanatoghji, si n'addunonu chì i capelli di i so Favadii avianu fattu pocu sensu. Ùn hè micca diventatu un platinu rubio, ma si riteneva à u so culore naturale di u culore.

Uni pochi anni fà, una attrìzia di Hollywood hà pintau u capeddu in biancu, ma u tonu turnò per esse fruste, per quandu ella dumandò di pintà ella in una novella di pilu marrone per filming in una novella eròtica, hà accunsintutu senza rigrettu.