E cumpetenze per stende nantu à i filpi

Cumu piacevule à vede à i gymnasti flexibule è plastica, per quale ùn ci hè nunda più faciule ch'è solu in un spiaggia. In ogni casu, i spelli ùn hè micca solu belle, hè cunghjuntu ancu uttí! Se si puderete posa nantu à i spini, significa chì i vostri ligamenti sò stirminiati, e articuli ùn accumenu i diposti di salini, è in i musculi ùn ci hè micca scatto di forza. Questa stituzzioni cumpetenu ancu in a direzione opposta: si avete bisognu à pusà nantu à una stringa, vi portendate saline da e articuli, trasfurmà i musculi è stinzate i musculi è ligamenti. Ghjè per u scopu di a guariscenza, ricumandemu chì avete maestru di l'esercizii per esistiri l'esprimmi.

À un spìritu in l'impiegazione reginale hè pussibile posa per quattru misi. À l'età, stu piriodu pò aumentà à sei mesi, perchè a persona maiò u più persone, u liggeru hè flexible più u so corpu. In ogni casu, ci hè nuduzzu: per l'annu di 20 anni è di cinque anni (in l'absenza di malatie) l'organisai per senti à u spìritu hè igualment difficultu. Ma prima di 20 anni hè più faciule. Ma ùn rinuncemu, à qualcunu età, sputelli - questu hè un mirable achievable, si ùn ci sò micca contraindicazione:

L'iniziali devenu esse ingaghjati in un ghjornu, ma cù u più pocu prugressu, i classi si devenu esse realizatu ogni ghjornu. Legs - questa hè a parte di u corpu per a stirazioni chì avete bisognu di rializà ogni ghjornu. Ideale, per pusà nantu à i filpi, l'eseriti sò deve 4% di u so tempu, questu - 1 ora à ghjornu.

Prima di principià per strincà e so pere per spaghi, cum'è avete bisognu, sbuliscenu. Per fà questu, pudete salta à nantu à a corda, run, run with legs, lunges, stretch the hip joint. Ora pudete aduprà issi esercitazioni di stinziu per u sputtu transversale è longitudinale.

Complecità di exerciti

  1. "Butterfly" - sieghjate nantu à u pianu, i ghjinochje - à pusessu, i pezzi tattini, tussichinu à i pedi, i coli spingenu l'osta. Guardemu stu postu di u 20 à u 60, pudemu turnà in l'IP. Facemu 5 avvicinamenti, pudemu esse aduprate a "mariposa inversa", tutte e cose, solu i ghjinochji mirani back, i petti sò chjusi solu da a so back, è a pelvis pruvate à affaccià à u pavone.
  2. Un ghjinochju hè steddatu, u pede tocanu a superficia interna di a còscia di a vina riga. Sò fatti in una strada recita cù e mani, a nostra volta hè sempre attentissima chì si ponu ghjustu è ghjunghje à u dete. Facemu 5 repetizzioni per peri.
  3. IP - cum'è in l'exercitu 2. Ùn avemu micca imbulighjate à u fronte, ma da u lugettu. Per fà questu, manu ghjustu à a perna ligna, à traversu a cima, tiramosi versu i piddani di una perna ligna, mentri u zuccaru ghjacia in a perna. Ripetizione: 5.
  4. Fasce u ghjinochju per u spinu, ùn si pò assittà à u pede! Avanza à a vina riggina. Ripetizione: 5.
  5. Strapamu li nostri cuglieri davanti à noi è stirendu in i calcutti cù e mani. Avemu pruvatu nantu à i nostri pedi cù a so back straight. Ripetizione: 10.
  6. I peri ci sò stati larghevuli quantu pussibuli, a volta hè ancu. Accuminciamu prima a manca, da davanti à u pede cusì, finu à u centru. Complicating: stretch our right hand to the right leg, left hand to the left one at the same time.

Hè a preparazione prelimiunale è l'allungamentu di ligamenti. Ogni exercitamentu deve esse realizatu stataticamenti, dilettantemente a tensione da 20-60 s, sempre pruvate à stretchjà u nostru passaghju in ghjornu, ùn avemu micca falatu, à dì prima. Avà cuminciamu l'esercitu spettaculu effettuali - u spice stessu. Emprinzammu cù u transversale, perchè hè più complicatu.

Strapate i nostri cimi quantu i pussibuli l'uni di l'altri, pruvate per abba i pelvis as low as possible, mentri a spinu hè ancu. I primi 2 avvicinamenti facenu a forza nantu à u paviu, a terza volta avemu ottinutu u massimu è stà in questa postu durante 20 seconde. U quartu quintu è quintu hè chjamatu "passà per ellu stessu", questu - dopu avè ubuntu à u puntu di cunfine, avemu principiatu per dissiccate, pumping da i calcutti à i tacchi.