Triticolari a pancakes

Ogni mutticedda cunnosci chì senza una bona padedda in a cucina ùn pò micca fà. E micca unu, ma diversi - per stufa, frittura, frittelle, fritters. Per ogni occasione hè bonu per avè u vostru propiu pezzu dissimulatu apposta.

Chì hè ella - una padedda?

In genere, un panificà pancake ùn difiere assai di una padedda per frittelle . In attu, hè spessu usatu per a preparazione di fragranti pancakes. Una bona banquette di ferru o foglia d'aluminiu cù un repertoriu di stivale di ceramica o di titaniu hè adattatu per i dui casi.

Inoltre, hè assai piacevule per a custruzione di i piacenu: i so bassine bassi permettenu fà fà ricerà pancakes o fritters, è u diametru ottale di 20-25 cm permette di preparalli cun grande cunsulazione.

In ogni casu, ci sò mudelli di taglioli di frittura spezializati apposta per pancakes. Ùn avianu micca una superficia fissa, ma cù diversi groove, perchè i fritteddi seranu chjara è ugguali. È per i specialisti culinariali cunvintivi nantu à i tempi è inventati creati pane pastelli per pancakes, per esempiu, cù emoticon.

Comu sceglie un tostu?

Cumu cù a sceglie un panificà pancake, avete deverà aghjustà à l'arburatu di ferru fritto o cibulidi cù un tile di ceramica. Hè nantu à quelli chì vi sarete lisici, bellissimi pancetti, senza ardenti è eterni affare.

Cumpagnia di titaniu in valuta. Hè durable è ùn ne hè micca bisognu speciale. E l'ultimu sviluppu di questa zona hè stata un pane cun un tinte di peddi. Stu materiale unicu hè propriu pruposti unificanti non-stick, ùn deve micca esse usatu d'oliu è altri greche in quandificà pancakes.

Cumprà una padedda di una marca famosa, salvarà di sperimenti innecessari, è diventà subbitu a proprietà di platti di qualità, cù quale devi u vostru pranzu cù issi fast food.