Signs for Easter per i soldi

Per attruisce a furtuna è a prosperità di materiale à a nostra vita, i nostri antenati anu utilizatu parechji riti è signali per Pasqua per riceve soldi . L'omu mudernu pò ancu aduprà stu modu si ellu volenu diventà, se micca riccu, almenu assicurati.

Signos e costi di soldi per Pasqua

U signu più cumuni per a Pasqua nantu à u dirittu hè a crede a seguente, hè crede chì, da a stura matina lavaria l'acqua, in quale tutta a notte hà una dicurazione d'oru è di fidda, è ancu un ovu di Pasqua, da questu annu hè pussibule di ricchisce. Agree, per fà cum'è un rituali hè abbastanti semprici, è per questa mutivu hè assai populari.

Ci hè ancu questi signi è supersticiones per i soldi per Pasqua, cum'è un usu di cumandà un alimentu di quellu ghjornu cun u ovu in rougatoghja prima di manghjaraghju. Sè à parlà in una lingua simplista è moderna, hè necessariu piglià un ovu colutori da a matina stessu è u battore cun un altru membru di a famiglia o ancu cun un strangeru, se a risultatu di u ghjocu chì a vostra krashenka resta intaglio, chì vale, vate, pò esse mandatu nantu à a mani Table top per un paru di minuti. Dopu questu, l'ovu pò esse puliti da l'inturnianza è manghja. Hè cresce chì una tale accultura portanu a bona furtuna è a prusperità à a casa, ci saranu sempre assai cose di buttrega di u tavulinu, è a famiglia ùn ùn speria micca prublemi.

No menu interessante è simplice hè u rituali, chì dice chì in a matina nantu à u ghjornu Puru hà bisognu di contà tutti i bills in a casa tri voti, cum'è un pocu, è dopu a prima è ogni recontu sussitanti, dicenu tali parolle: "Un mila, cincucentu, seicentu, a mo manu fate dalle ancu tutti i soldi. Inoltre, pudete piglià un pocu à a vigilia di u ghjornu di Pasqua, u ghjornu in un bacinu d'acqua è dicenu cumu l'acqua hè in ogni locu, perchè sempre sò sempre soldi. Eccu alcuni certi signali per a Pasqua nantu à u mondu disposti à questu ghjornu.

Signos e costumi per i donni nantu à u prezzu di Pasqua

A zitella puderia aghjunghjendu a prosperità à a famiglia per tutti i membri di a famiglia, ma per questu hà duvete a realizazione parechji ritagli. Prima, nantu à a matina di u ghjornu pura, una donna hà da lavà a casa sana è mette u curdone, perchè era micca cridutu chì ùn era micca soldi in u fangu, per chì era necessariu di fà u lavurariu.

U sicondu, nantu à listessu ghjornu di u ghjornu, fù messu una langosta per un pastellu, era impussibile di fà u venerdinu o da u sàvete, era necessariu d'assicurà chì in una casa nezza seguitonu da a ferita. L'aromu di cocerdi hè cunsideratu un strumentu putente per attraisce a prosperità di materiale è a felicità.

Tercero, in Puru ghjovi, andemu à a banna, ma per attruverà u soldi era necessariu ùn solu per lavà, ma di turnà à esse acqua, in chì tutti i ghjorni di argentu è oru eranu. Nostri averebbenu cridutu chì un tali bathu aiuta ancu à restituurà a bellezza è a salute, ma solu una donna ponu esse l'acqua "magic", perchè un omu ùn mette in modu micca.

È, finarmenti, in u di Pasqua, a donna era di difenda u serviziu di a ghiesa, hè ubligatoriu nantu à a volta in casa per dà limòsine à tutti i pagani chì si sò meetu, senza sparensi di soldi, è di vultà in casa per coperà una mesa festiva abbundante. Dopu chì a famiglia hà sorte di manghjà, a zitella avertite cù cura tutti i restos da a tavula è hà sceglie a maglia sottu à a casa finu à a matina dopu. Hè necessariu di fà per ch'elli ùn anu nè di l'animali domestici, nè roanzeri o insetti puderanu mancu à l'alimentu restu, solu pudia esse espertu chì quellu annu a famiglia viaghjà in prosperità è benessiri. Se u zuccherinu o insettu anu sempre à questu manghjatu, tutte e restumi anu avutu esse enterriti davanti i perifonii, altri a casa pò esse attrachjata da i spiritu maligni.