Signs - a viburnum in un situ

Molti signatimi di pirsuni sò assuciati cù u viburnu chì cresce in u giardinu, postu chì sta pianificazione hè stata cunsiderata cum'è tuturà di a felicità di a famiglia di i tempi antichi è pè e donne simbolizza a continuazione di u genus. Trà i pupi slavi sò parechje leggende è credii assuciati cù a Kalina, per esempiu, assai pensanu chì e zitelli in amore chì anu survivatu a relazione tràggiana diventenu in questu arburu bonu.

Signori di Kalin nantu à u situ

Dapoi u tempu anticu este bonu arbulu hè cunsideratu simbulu di una donna, a so bellezza è u destinatu. Nascla di più tardi sò stati bagnati in l'acqua, chì ghjera cunsigliatu di ravanti è foglie di sta pianta, affinchendu chì u zitellu hà criatu bella, sana è felice.

Un signu riligatu chì indica chì u viburnu in u situ hè un simbulu di cunflittu è di felicità, chì ghjè perchè parechje persone hà postu stu casque vicinu à e so domicili di l'antichità. E persone indirizzata in i tempi difficili di a so vita, cum'è l'eslaviani cose chì u Kalina hà una ànima. Sicondu a credenza attuale, una persona chì vole per esse cunsulazione è cunsulazione, deve avvicinà à l'arbulu è u sussurgiu per dìlanu di tutti i prublemi. Sì "cunfèsenu" da u core, pudete cuntà l'aiutu è a pacificazione.

Ci sò altre signali attaccati à u viburnu chì cresce in u patiu. Dapoi u tempu anticu, a pirsuni cridiavanu chì questu arbulu ha una tremenda energia, chì pò cumpensà bè cù una persona. Sta pianta sopra un differenti negativu, e forze maligni, altri prublemi è infelicità. Dognu queste pruprietà, i Slaves ùn sò micca solu crecianu u viburnu in u so situ, ma ancu adurati cù rame è e baga di u casanu . I prudutti eranu sicuri chì u viburnu i prutegginu di i problemi in u futuru.

Ogni supersbità attaccati à u Kalina:

  1. Hè cume chì, sùbitu dopu à a bocca di l'arbulu, u clima bellu è boni stava sempre finu à quandu tutti i fiori ùn fallenu micca.
  2. Dapoi u tempu anticu, i pirsuni pensanu chì si puderanu pustule u lignu prima di a fiora di viburnu, a vendita hè bona.
  3. U ramu dottu di u viburnu hè cunsideratu un amuletore putente, chì prutege cù i diversi negattivi.
  4. Hè cresce chì i granelli di u viburnu cuntribuiscenu à u sviluppu di a intuizione è a divulgazione di a capacità di u clarividente.
  5. Ci hè un ghjornu di viburnu, chì si celebrà l'11 di Agostu. Si questa mattina ci era una gran nebbia, pudete esse dite una bona vittura di avena è orzu. U tardiu piovocatu era mistu in casu chì a civula rinuncia dinò un bagnu veru.