Living room in Japanese style

U dissenyu japonesu, com'è cunnisciutu, hè carattarizatu da simplicità è una cumunione harmoniosa di tutti l'elementi chì combina l'alta funziunalità, l'estetica è a unità cù a natura. Creat in salotti di cucina in cucina giudiziu, salottu, camereño sempre guardate cuntinuatu è gustoso. I caratteristiche principale di stu disignu di u salottu seranu discututi in u nostru articulu.

Disegno di u salottu in u stilu Japanese

Comu i culori principali in a dicurazione di a stanza hè megliu aduprà una natura calmassu è neutru, crema, paille, è ancu tonalità biancu, nìvuru, marrone è giallu. Per un luminosu più grande, pudete posa l'accessori blu è rozi.

In l'internu di u salottu in l'ambienti giudeu, ci hè sempre simplicità è restrizzu. Accurariu, no mobbile ghjustu, forme simplici, senza ornamenti decorattivi, fatti di materiali naturali: a leggerie o u bambu hè esattamente ciò chì hè necessariu. Inoltre, l'internu pò fà criaduli di u pianu, fatti di materiali naturali chì incù u colore. Hè megliu difende à a tavola bassa. Hè assai impurtante chì qualchì pocu spaziu hè mancatu trà l'elementi di mobili è tutti l'altri elementi internhe, per quessa, ùn hè micca necessariu troppu chjucu troppu vicinu à l'altri.

A maiò spessu in u salottu di l'usi Giappone utilizate un shojo di shoji o cortini per a porta - u noren cun un motiu nurmanu. Questu sempre sirve com'è un accentu brillanti è sfascià a unicità di questu stile. L'usu di i materiali naturali, cum'è: pedichi, paper rice, sauces, bambù , etc., in a dicurazione è a decorazione di a stanza. personificà a cunnessione cù a natura è ennoble a stanza.

In quantu à l'illuminazione, pudete fà cù u lighjendi tradiziunali fatti di carta è legume di rossu. Tali chjuchi lamparani sò una fonte di u lume, è cun elle l'internu di a sala di vita in l'stilunea japonese si diventa più perfettu è cumpletu.