L'Isula di San Giorgiu


In Montenegro, l' isula di San Giorgiu (Sveti Dordje) o l'isula di i morti si trova in a Boka Bay. Hè d'urighjini naturale è hè situatu vicinu à a cità di Perast .

L'infurmazioni ghjinirali di l'isula di i morti

L'isula hà una antica abbazia, chì fù fundata in onore di San Giorgio in u IX seculu. True, a prima menzione di solu era solu in 1166, ma l'architettura di l'edificu parle di un tempu tempi di l'erecció. Finu à u 1634 l'isula hè subordinata è amministrativa trattata di Kotor , vèniersi anu da cullezione, è in u XIX sèculu - i Francesi è l'Austriiani.

L'isula era spessu attaccata da i pirati (per esempiu, u famusu robatori navali otomanu Karadoz abbrucianu u sacru à e cennere), è in u 1667 era un terribitu forte. In u risultatu di questi avvenimenti, l'edificu di l'abbey hè statu distruttu tutte diversi volte è poi ristabilitu novu. L'apparizione originale, sfurtunatamenti, ùn hà micca surveghjatu.

Oghje in questu locu hè un monasteru cù una galeria di stampa. Nantu à u muru di u tempiu quessi u quadru di pittori famosi di i seculi XIV-XV, per esempiu, Lovro Marinova Dobrishevich.

Origine di u nome

L'isula di u Mortu hè statu chjamatu per esse statu sipillitu per parechji seculi per capitu famosi di perast è i richiaghji lucali. Ogni tombola hè stata decurata cù un emblema araldica unica.

E anchi si à u momentu ùn ci hè praticamenti nunda di u cimiteru, i archeologue è i stòrici sò furzate è ricerchi. Oghje ci sò 2 stelli monastichi cù palmi è cipressi. Alcune funerali sò stati cunservati nant'à u territoriu di a chjesa è una - vicinu à l'entrata. Ci hè u cessu di u fundatori di u tempiu - Marco Martinovic.

Chì àutru hè l'isula famosa?

Ùn ha solu una storia richosa è misteriosa, ma dinò una natura pittoresca cù bella architettura. L'isula di San Giorgio in Montenegro attrae scultori, fotografi, poeti è altri connoisseurs d'arti.

Cusì, per esempiu, l'artististe simbolista svizzeru chjamatu Arnold Boklin da u 1880 à u 1886 hà scrittu aqui u canvas "Island of the Dead". À questu, contru u sfondate di volte bara, hè un Lavu funerariu, ghjocatu da Charon, nantu à u quale hè situatu un casculu cù una donna in robes bianchi. In u cartulare sò 5 varianti di sta stampa, 4 chì sò in i musei più famosi nantu à u pianeta (in New York, Birlinu), è questu distrughju durante a Siconda Guerra Munniali.

Funzioni di visita

Oghje a St George's Island hè a pruprietà di a Chiesa Catolica, è ci hè un locu di casa per i sacrificadori. Eccu un territoriu chjaru è i visiti uffiziali sò pruibiti.

Certi vittimi disperati è abitanti di u mondu abbandunate e ligne è vele à l'isula di i morti in i battelli. Parechji volte vanu à toccu a storia, passeghjanu in i passeggeri, visitate u tempiu, vedi u cimiteru anticu.

In solitu, i turisti sò purtati à l'isula cù i barche di spassighjate, i guida di guida cuntò a so storia è e leggje lucale. I vitturiti sò attrautu à i misteriosi posti cuparti in u misteru.