Spasm vascular

Spasma di i vini sanguini (angiospasimu) hè un distinuitu patològicu di u lume di i vini sanguini (grande è petite), chì face una diminuzione in u sangue di l'organu pertinenti (tissutu). Comu u risultatu, a nutrizione di u corpu (tissuti) cù l'ossigenu hè disturbatu è a pruduzzioni di l'annu di CO2.

Cause di vasospasms

U ristrettu di a lumen di i vetuli sanguinscenu com'è u risultatu d'una contruzione intensiva è prolongada di i musculi di u muvimentu vascular (aumentu di u tonu). U meccanicu di questu fenomenu hè assuciatu cù a disturbazione di a funzione di membrani di i musculi di u musculu liscia di i vini sanguini, chì cunsiste à a violazione di i prucessi metabolichi per i membrani di iziunità di potasio, calcium è sodium. Questu porta à un intruduzione di l'alternazione normale di i periode di relaxazione musulmana è di cuntrazzioni.

Spasmes vasculari sò più spessu osservati in i malatie cù un cambiamentu patologicu in i vini sanguini è u so sistema nervu (vasculitis, ateroesclerose, aneurismi, etc.) o una violazione di a regule neuroumurale di u tonu vascular (sindrome ipotalamica, ipertensione, menopausa patologica, neurosi, etc.). ).

I fatturi di risicate per una tale violazione sò:

Sintomi è tipi di vasospasimu

Sicondu u locu, parechji tipi di spasm di i navi cù manifestazione diffirenti sò distinti. Cunsigliate i più chjucu.

Spasm di i vaghjime periferiali

Chjamata cù ischemia paroxismale di l'extremités. Stu cuncettu cungla i seguenti patologiasi:

  1. U sindromu di Reynaud hè un spasm di i vaghjime periferiali, in quale trè fasi sò sustituiti successivamente: ischemia, cianosis e hyperemia. In a prima fase Ci hè un spasma di arteriole chjuve, un rinfriscanti di a lumen di i capillari. U sicondu - l 'stagnazioni di sangue in a venula, capilarità è anastomosi arterialevuti. A terza fasa hè carattarizata da una espansione reactiva di i navi. In questu casu, ci hè una violazione di a sensibilità.
  2. Livedo net - hè osservatu cun un enfasi nimblèvuli è hè carattarizatu da l'apparizione di un patrone netu nantu à a pelle di i gemme, particularmente in l'area di caduta (oghji bianchi sò circundati da un rimju cianuicu).
  3. Acrocyanosis - carattarizata da cianisi di a pelle di l'extremità, spicialmente i dete e di e volta di e mani, assuciatu à l'effetti di u friddu, è un sensu di annibule. In questu casu, pò esse cresce u suore.
  4. Festering - si sviluppeghja da l'effetti di u fretu è di l'umidità è hè carattarizatu da l'apparizione di densa inchizza di curnu culurente rosu, una sensazione di prucia è ardente.

Spasm di i navi principali (spasma di i gammi)

Cunsulurizati da blanching of the leg, then blue, è dopu a recession of the spasm - redness. Ci hè fatiguazione di i peri, claudicazione intermittenti per u dulore, a friddissima freta.

Spasm di i vasni di u cori (spasm di i vapuri coronarii)

Fatturati da i sintomi cumu a so gattone nantu à u mutu, chì si sò più frequenti à a notte o prima di a matina, ghjittata. Durante un attaccu, l'electrocardiograme mostra virsioni caracteristica, mentri chì, com'è regula, l'arteriasi coronarii ùn sò micca bluccati è ùn sò micca signalini di l'inguernu d'ossigenu di u miocardiu.

Spasm di vapuri cerebrali (spasm di vapuri cerebrali)

Caractrenziatu da l'aparenza di u malu di sturazione è di mareste, nausea, u sonu in l'ore , a perdita di memoria, à volta à a perdita di a cuscenza. Spessu, u vasospasmu cerebrale hè assuciatu à a cumpressione di i veli di maghju per osteocondrozii, sintomi di quali sò ardenti dolore à u collu, a perdita di sensibilità di e mani, fluttuazioni in i movimenti di e eyeballs.

Cumu livà u vasospasimu?

U trattamentu di u vasospasimu deve esse prescritto da un duttore doppu un diagnosticu di u diagnosticu. In ogni casu, pudete applicà i metudi:

  1. Lugliu cù acqua fridda.
  2. Pigliate Corvalol (30 guttimi) o a tintura di valerian (20 drops).
  3. Massaggio u whisky è a spalle di a testa.
  4. Senza u to pede in acqua fridda (circa 3 minuti).
  5. Tinta l'extremità.