Vestiti di castagneto cun perli

Un vestitutu di castagneto cun perle dice chì u so patrone hà un gustu excelente. Dopu tuttu, e perle densamente accade in moda à u principiu di u seculu passatu. Allora tutti l'attrizzari eminenti adduzzati i so colli cun questu minerale fine. È in a cullezzione di Coco Chanel , era u favuritu indiscutitu.

Un vestitutu novu cù e perle hè assai dilicatu in l'ornamenti. Stu vestitu immediatamenti acquistenu a solemnità, mentre chì facia assai femininu è salizzendu a bellezza naturale di a sposa. Se u vestitu di a casando hè modestamente brodata cù perli, ùn sò micca teme chì una stringa di perdi o pendelle cun ella ferà l'indirizzo abbitanti. Quite l'uppostu. Diceranu charm è sofisticazione.

Avvicinamentu Creativo à u vestitutu di vestitori

Un vestitutu di cunte cù perleculi creanu un patru simplici è pocu pocu. Pudete centrarete in un dettu particular o decorate u vestitutu di vestiti cù pezzi di ricordu. Sì avete prumessu un casale in certi volte, u vestitutu di castagneto pò esse in brodata cù bè di stu culore. In questu casu, à a casale, a sposa dita no solu l'stile, ma ancu soporta a so idea per a celebrazione.

Pudete elettu una tecnica di basting. Se u materiale principale di u vestitu hè u briccone, in seguitu accunciatu u patronu nantu à i bè di ufficiu, vi sarà più spaziale. Inoltre, perleghji pò esse usatu per appriche di cordone appliqués è di decorarlas cun un velu di casamentu , vestiti è un trenu. Se u materiale principale di u vestitu hè un satin suave o di sita, in stu casu, ci sò assai idee:

  1. Cuncordumente décoré u vestitu cù perle, chì creanu l'apparizione di scattering di diamanti.
  2. Specifique specific details (décolleté zone, hem, waistline, additional details of the dress).
  3. Avete cun u vostru mudellu.

E vistiti di vestiti, cù foglie è cunghji, parighjinu à una travagliu d'arti, a gràzia di l'elementi. Sicondu u zaghira chì di u culore è u materiale elettu, à cose cumu pudete daraghju pompi di luci è di lussu, è pudete, uttèsi enfasi, facenu modestu, ma inescuvate.