Tablet cun projector

Tuttu ognunu hà una bona tabella di computer , ma ùn hè micca sempre cunvenutu per vede li film nantu à questu - a schermu hè troppu chjucu ... Pensemu chì quelli chì pruvate di raligrarà u tempu d'ochju di una grande cumpagnia vedi u video nantu à a tavola ùn pò micca d'accordu cù questa affirmazioni. Ma pare chì esse un mudellu à u tempu di diventà un passatu, perchè i primi mudelli di tablette cun un projector integrata .

Lenovo Yoga Tablet Pro 2 cun un projector integrado

A idea di a cumpagnia Cinese Lenovo, tableta Yoga Tablet Pro 2 hè diventatu un pruduttu unicu di u so tipu. U primu, questu hè una di e pochi alcumi cù u sistema di l'android, chì si trova una grandi screen - a so diagonal hè 13.3 cm. In siconda, a tavola hè furnise cù un projector integrata, chì facenu pussibule, in ogni momentu, un cambiamentu di una vivienda ordinaria in un mini cinema. E aiutà in questu unicu per u sistema di ripruzione di u sonu di u tabletu: parlante stereo è un subwoofer. Ùn si pò micca, ma si pò ghjucà in l'interessante è bonu pensatu di u disignu di u casu. U grandu grandore è u pesu di u tabletete suggerenu u so usu di u scrittore o ancu un attellu murale. Per cunvenzione di u ghjornu in u casu sò furnitu u supportu speciale è u manicu. Cumpigliate chjamemu cù una bateria di "long-playing" sufficia è avete l'appellu perfetta per parechji presentazioni, ghjochi è di lugliu di teatrini.

Funzioni principali:

  1. Produttività . A tela hè stallata da u Processore Intel Atom Z3745, chì hà quattru nucelli cù una freccia di operazione di 1.86 GHz. Hè avà nutatu chì pè u dispositu Android hè assai, assai degni indicatori, chì permettenu à usà tutte e capacità di u dispositivu - videndu vidéo in boni qualità, ghjoculi, etc. U cantu di RAM Yoga Tablet Pro 2 hè di 2 GB, u cantu di memoria flash hè di 32 GB. Hè ancu possibbili di installà una carta di memoria, per quale un connector speciale hè furnitu. Supporta a tavola è u travagliu cù accordu esterni, chì devanu un adatteru specialu per a cunnessione.
  2. Tempu di travagliu . Una battanda grande cù una capacità di 9600 mAh vi permette di scopra tutte e pussibbilitati di a tablet per un pezzu tantu senza ricaricamentu. Allora, vighjà un video in grandu modu in un modellu offline hè di circa 6 ora in una fila (quellu, dui o tri filmi) è i ghjocu i vostri filici preferiti - circa 7,5 settimane. Stende a "vita" di a tavola è aiuta assai prugrammi di u software: apughjatu à u pianu in u sughjettu di l'appicciate intensivi d'energia in u fondu, a disconnexione automatica di l'Internet è u sistema GPS per tempu inautu, etc. Tutti sti trucelli finiscinu di salvà à u 30% di a crescita di bateria.
  3. U projector . A tablet Lenovo Yoga Tablet Pro 2 ùn pò esse chjamatu pioniera in u mondu di i dispositi mobile projectors incubati - prima chì pareva in u mercatu assai prudenti cù una funzione simili. Ma s'ellu i predecessori di u pruggettu ùn puderanu presumirate di qualità d'imatge o di a cunvenzione di l'interfaccia, u Yoga Tablet Pro 2 hè assai diferenti. U pico projector aqui hè realizatu ind'u micromirror DLP tecnulugia cù una fontanna di luci LED (RGB LED). Questu permette di ottene di una distanza di 1 metru, ma ùn era micca grande (circa 60 cm in a diaggine), ma una stampa più bella. L'attrazziu hè assicuratu per un sistema speciale di autocorrezione. Per esempiu, com'è una alternativa seria à i prughjetti stand-alone, sta tabella ponu micca cunsiderata, ma per i diaporini di famiglia o una presentazione di travagliu, hè assai adattatu.