Scabies - sintomi, trattamentu

I Scabies sò una malatìa di a pelle periculosa chì pò cuntaggiosa. U nomu di l'agenti causativu di a malatia hè traduzzione da l'antica lingua greca comu tentatore o gnawing meat, è da u latinu combing.

Cause di scàbia

Sta malatia hè causata da un parasite di a pelle - un arcu picculu , chì hè trasmessu da a pelle infectata. Un cuntattu à longu u tempu hè necessariu per assicurà chì una persona sana o animale hè infettatu, u trattamentu attentu di l'altru l'impedisce micca l'apparizione di a malatia.

Scabies sò ancu trasmessi o sessualmente o in casa cù l'articuli di casa: letti, aparicitori di l'omi, etc. Prublemente probabilità alta d'infettate in e cundizioni domestici, o da l'apriczione di u scabie norvegese, in chì u corpu di una persona malata si trova in un milionu àcule.

Funzione di l'infuzioni di mite:

  1. A maiò probabilità di cugliu scàbia à a notte di più in u ghjornu, perchè duranti u ghjornu chì u parasita hè inactiva, è à a notte, e femine hè sceltu nantu à a superficia di a pelle.
  2. Per pettu à a pelle, a ticke si dete 30 minuti.
  3. U tick, chì ùn hè micca nantu à u corpu di u corpu, ùn esce da esse attivu abbastanza fastidiu, è perdurà in quattru ghjorni.

Cumu scabie manifestazione?

Scabies hè manifestatu cum'è una reazione immune-allergii à i prudutti di l'attività vitale. Allora a testa umana vira à rossa è ci tinta malamenti quandu infecta. Dopu à e volte 4 simane, da u tempu chì u mite culmina in a pelle, a persona ùn ùn senti micca sintomi. Sta cundizzioni hè rijettata solu in i casi induve l'infezzione hè primaria. Se a persona hà digià sarà scàbia, i sintomi sò annunziate ancu durante e prime 24 ore: hè per via chì u sistema immune sviluppau una forte retazioni à a tick.

Scabies sò più frequenti nantu à e mani, perchè sta parte di u corpu hè menu prutetta è in u listessu tempu chì spessu si ponu cuntattu cù l'ambienti.

Scabies in adulte si manifestanu in u listessu modu cum'è in i zitelli: l'età di una persona ùn averebbe micca u ciclu di a malatia, in cuntrastu à u situ di u sistema immune.

Perchè i scabie sò sempre perpetu, a pelle ferita pò penetraru i battìri chì portanu à parechji abscesses. Per quessa, a rash hè ancu un sintimu cumuni di a malatia, ancu s'ellu hè secundariu.

A volte, cù un cursu prolongatu di a malatia nantu à a pelle di u paci, si pò truvà l'appiccicate chjicelli, i modi in u quale a carica si move. Questi mancu strangulati ùn sò più di 1 cm.

Comu libbirà di a sarna?

Per disperse di scàbia, ùn hè micca abbastanza à utilizà a farmazia è i rimedii tradiziunali: per a ricuperazione, avete bisognu di observà un regime especial chì reduci u numaru di àvuli, è prevence a contaminazione di l'altri.

Profilaxis di scàbia

  1. U trattamentu hè guidatu micca solu per una persona infettata, ma ancu per tutti quelli chì viranu.
  2. A medica hè stata presa à un certu tempu secondu u schema prescritti da u duttore.
  3. A droga deve esse trattatu tuttu u corpu, senza circumme di l'estensione di a lesione.
  4. U trattamentu si svolga à a notte, perchè in questa ora di u ghjornu a tick actisce.
  5. A Bathing di u paci hè fatta prima prima di u trattamentu, è poi di seguita: in ogni casu, a droga deve esse appiicata à a pelle durante almenu 12 ore.
  6. A pacienza di linu di lettu hè sustituitu da u passatu di u trattamentu passatu.
  7. In 2 settimani dopu à a fine di u trattamentu, u paci hà vede u duttore, perchè l'ultima dicisioni di prolongà u trattamentu.

Farmacèuti per scàbe

Diversi drogues sò usati per trattà a scàbia:

  1. Spray da scabies - Spregal.
  2. Sustrai l'ingufu.
  3. Benzyl benzoate.

Trattamentu di scàbia cun rimedii folklori

I ricordi folki per sutta scatula pò esse cunsiderate misuri addiziunati chì ponu simplificà à a furmazione di a cundizione di u paci.

In u trattamentu di i pezzi, i scabies utilizanu l'urzi:

  1. Birch tar. Solu smariscenu i spazii influenti di a pelle.
  2. A misura di turpentina (1 tsp) è di mantova (2 tbsp.).
  3. Essenza Lavanda. Hè appiicata à u corpu tutale è dopu à 1 ghjornu, piglianu un bagnu.