Natalia Vodyanova hà dimustrava cumu si ripende cù i zitelli in Giappone

L'astuta di 35 anni, Natalia Vodyanova, hè issa ripusizione cù i zitelli in Giappone. Stu travagliu famigliu fù cunnisciutu dopu à u famusu mudellu pubblicatu nantu à a so pagina in a retazione suciale una seria di ritratti chì palesa è di i so zitelli contru u sfondate di ciuri fiore.

Natalya Vodyanova in Japan

Sakura, fioritura è cucina japonaise

Cù ogni ghjornu passendu, Vodianova hà sempri capisci chì ùn manca a cumunicazione cù i zitelli. Natalia hà dettu dinò in e so entrevista, dicendu chì perchè u so travagghiu constantu à u travagliu, ùn mancassa assai cose impurtanti. Per corriggeremu stu sbagliu, u mudellu hà decisu di vultà in a Terra di u Rising Sun, piglià cun elli 3 zitelli più avanzati: Lucas, Neva è Victor.

U figliolu di Natalia Vodyanova - Lucas, Neva è Victor

In i ritratti, chì anu invevulezza di reguliunalità in Instagram, Natalia mostra com si spende u tempu cù i ghjattori. I fotografici eranu trappe micca solu in u sughjettu di l'arburi in fiori è di i carritteri impiegati di Tokyo, ma ancu in un locu rinfrescante. Hè in u stabilimentu di qualità chì pudete amparà i zitelli di u mudellu senza poszentimenti positi è patetichi, ma solu per assorverà i platti di a cucina japonaise.

Leghje ancu

Vodyanova hà parlatu di a criazione di i zitelli

Ancu u fattu chì Natalia hà partitu u so paese rumanu nativu circa 20 anni fà, ùn ùn scurdà micca di e so radiche. U fattu chì l'educazione di i zitelli, in quale hè un amicu cun Rússia, hè una priorità per ella, hà dettu in a so entrevista recente. Eccu i paroli in questu:

"Dopu qualcunu puntu accuminzava a capiscia chì ùn avete micca bè cumunicazione cumu cun i zitelli. Hè per quessa chì pudete osservà quarchi tendenzi debbuli in a so educazione. Hè sempri impurtante per mè chì i zitelli poveranu a lingua parlata. I mean Russian. Tutti i mo figlioli sapemu questa lingua. Avemu in cumunicà annantu à noi, è Lucas ùn voli ùn solu per capiscenderà, ma ancu per parlà. Avà sò un periodu, chì parechji parenti chjamanu «tempu perchdu». Quandu Luca era natu, era solu 19 anni. I scherziu tra ellu è u travagliu è li dete assai tempu. Lucas era in sucietà anglosaxone, perchè era chjaru in l'USA. Parlate cun ellu in russu in a lingua russa, ma à 3 anni, pensu chì u zitellu ùn rispose micca. Duranti u tempu, diventava chjaru chì hè più piacevule per Lucas per parlà in inglese. Allora aghju fattu un grande sbagliu, per quale aghju da fà pagà. Aghju dicidutu "English è English" è ùn ùn pratiche micca per a lingua russa. Avà po 'diri cun cirtezza chì u livellu di cunniscenza di u russu in l'Maximu hè assai più grande ca quellu di Lucas. Tintau di riparàla, ma ùn hè micca travagliatu. Vogliu vulete crede chì u nostru passimellu cumuni, ùn importa in casu, avarà un effettu benefizièghjanu à u so figliolu, è ancu parlà russu.
Lucas è Victor in Tokyo