Furienze interessanti per Bosnie-Herzégovine

Vulete cunnosce infurmazioni interessanti nantu à Bosnie-Herzégovine , attraente à i turisti di u paisu Balkan? Ùn hè micca pocu populari trà i nostri compatrioti, ma intendi a cunvince chì l'statu veramente mire l'attinzioni di i turisti.

Bosnie-Herzégovine hè in u centru di i Balcani, circundatu di tutti i costi da altri paesi, ma cù un accessu à u mari - a larga di a costa hè casi 25 km. Era utilizzatu più effittivamenti - quì hè una bella e cumuna Resort Neum .

Guerra Interethnica: fatti tristi

  1. L'indipendenza di u paese era in u 1992, ma hà avutu a pattu in u sensu litterale di a parolla. Solu à l'anni 90 di u seculu passatu, quand'elli èranu in u cunflittu esercitu di u guvernu balcanicu, chì hè cunsideratu unu di i più siverdi dopu a Siconda Guerra Munniali, i terri di l'istatali riiscenu a pace è u paese cumencia à sviluppà. A causa di a guerra, chì scuppiò in u 1992 è durò finu à u 1995, era un affare sterile intrusu.
  2. In a capitale di Sarajevo, ancu un tunnel militare sopravivutu, chì salvà centenati di millaie di abitanti di cità, erettu dopu l'assediu, permette di abbandunà a cità. Inoltre, l'aiutu umanitari hè statu furnutu per ellu.
  3. Dopu u fini di l'ostilità è a ristaurazione di e strade è i zoni di pedestrianu in i posti induve ci eranu funnels da cunchiglia chì cagiunati a vita di i pòpuli, pave una tappa di u materiale rouge, simbulizendu u sangue. À u tempu, queste isuli anu fattu più chjucu, ma anu sempre, scurdate à u cunflittu sanguinoso è u prezzu di a vita tranquilla è di l'intemperienzi mutuale.
  4. A strada, avemu bisognu di unu fatturu più impurtante: durante a guerra, in u 1995, u Festival di Filmore di Sarajevo hè stata stabilita. L'autorità pruvanu di distrarà l'abitanti di a capitalna assezurata da prublemi, vita militari di ogni ghjornu. In ogni casu, dopu à a guerra, u festivale cuntinueghja a vita è hè cunsiderata cum'è una di e più grande in u Sudueste di l'Auropa.
  5. È un fattutu maiò - in i Paralympiques à l'Atene, 2004, i sportivi di Bosnie-Herzégovine diventonu campiunati di volleyball. A guerra chì credeva i Balcani in l'anni novu di u seculu passatu porta a disceptazione di parechji di elli.

I fatti nantu à a struttura amministrativa, locu geograficu è micca solu

1. Bosnie-Herzégovine hè chjucchjata chjamata terra in forma di cori. Dopu tuttu, a so siluette, se vede u mapa, hè veramente simili à l'imaghjini di u core.

2. A struttura amministrativa di u paese implica a divisiona di a terra à dui entità - a Federazione di Bosnie-Herzégovine è a Republika Srpska.

3. A principal cità di Sarajevo in 1984 era a capitale di i ghjovi Olimpichi di Ghjuventu. A strada, grazii à i ghjurnati, erani routi di schiescia vicinu à a cità - oghje queste sò quattru stazioni di ski.

4. Bosnie-Herzégovine - un paese di muntagna è, da cunsiderà cum'è cù a so bellezza. U clima hè quasi cuntinentale temperatuale, chì face u mesi di l'estiu, è l'inguerni, in più inguuttante, nevicati.

5. L 'area di u statu suprani 50 mila metri quadri, chì hè a casa di circa 3,8 miliuna di pirsuni. U paese hà trè lingui ufficiali:

Ancu chì, in parlante in generale, e lingue sò assai simili, è perchè i vitturi lucali, quantu gruppu etnicu chì si pertenenu, capiscenu micca.

6. Si avemu parlatu di credi religiose, sò quì sottu distribuitu cum'è:

In più di Sarajevo, ci sò altre città maiò, quellu chì sò Mostar , Zhivinice, Banja Luka , Tuzla è Doboj .

Curiosamente, Sarajevo hà cunsideratu à a classificazione di a famosa Liberta Planetaria, chì in 2010 includia a capitale di Bosnie-Erzegovina in TOP-10 città, hà cunsigliatu per una visita. Continuendu a cunversazione riguardu à Sarajevo , avemu nutatu chì i vuviani persighenu in cunvince a legenda chì in 1885 a prima linea di tramvaganza europea hè stata in a cità, ma questu hè micca veru.

Altri fatti racontu

E qualchi pocu di fatti chì aiutavanu à capisce megliu e funziunalità di stu Statu Balcanes attraenti:

In cunclusioni

Comu pudete vede, Bosnia-Herzegovina hè veramente un paese interessante. E anchi si pò micca esse popularu trà i turisti domestici, in u futur vicinu, a situazione pò mudificà cambiante.

Sfortunatamente, ùn sò micca diretti diretti da Mosca à Sarajevo. Hè necessariu per utilizà i servizii di e volu di trànsit - in a maiò parte di i vitture si mosse nantu à l'aeruportu turcu.