Melone per a notte cù perde un pesu

E persone chì anu stabilitu un scopu di ridivà di u pesu eccessivu, cuncisione sceglie per i so prudutti di a dieta. A fine di l'estate, u tema hè topicu, sì un melone hè bonu per a notte è se su frutti dolce è suciali pò dannu a figura. Nutricionisti sò permessi à manghjalli, ma solu fà u dirittu è in quantità cuntrullati.

Melone per a notte cù perde un pesu

I pruprietà di questa falsa bacca sò longu pruvata da i scientisti, perchè pudete puru includeu in u vostru menù, ancu duranti una dieta.

Benefici di u melone di notte:

  1. Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì i frutti sò boni caluri, cusì 100 g sò solu 34 kcal. Inoltre, a cumpusizioni di a pulpa hè una gran quantità di vitamini, minerali, fibri è altri nutrienti.
  2. A cumpusizioni comprise flavonoides, chì battenu contra i radicali libretti, cusì a prutezzione di u corpu da u sviluppu di parechje malatie.
  3. Grazie à a prisenza di i meloni di l'antiossidanti pò a migliurà a pilone è a mucosa, è impediscenu u prucessu di anziane.
  4. A carne di u fruttu hè abbastanza abbastanza chì aiuta per trattà a fami è ùn soffre micca quandu voltu à lettu.
  5. Conti una gran quantitata di fibra di zucca, chì impugna sustanzas dannui è sguassà di u corpu, chì hà un effettu pusitivu in u sistema digestivu. Inoltre, a fibra vi permette di nurmalizà u nivellu di u colesterolu in u sangue.
  6. Hè necessariu a nutà l'effettu pusitivu annantu à l'attività di u sistema nervu, chì permette à affruntarià un malusimu u statutu, l'stress è l' insomnosi . Hè per quessa chì u melone serà utili à a notte.

L'unicu inconveniente chì pò esse acquistatu da manghjendu un melone à a notte hè u desegnu d'andà à u bagnu, cum'è a pulpa hà un'etru diureticu. Per evitari avà, ùn basta micca à manghjà a polpa immediata di prima di andà in lettu, nè mancu devia esse cumminati cù prudutti di u latte.