Scarf - accesoriu di u XXI seculu

Ogni annu face aduprà u nostru ostruppariu cù scarpi novi: l'estiu, l'invernu, u vaghjimu; da sita, filamenti, puntelli è cusì. I so disinfettori sò pruposti novi imagine in quale unu di i elementi principali hè u panfuniale di moda . Andendu à a spiaghja, per travaglià, à un partitu suciale è in un altru locu pudete sempre utili stu accessu novu. Hà assai stili, stili è culori.

Scarves Branded

U 2009 hè marcatu da una tendenza chì dicia: più larga è più larga, u più pratuniu. Cusì, Dolce & Gabbana hà liberatu una cullizzioni di scarpi di ssa, chì era assai populari. A ligereza di u materiale è l'eleganza di a stampa sottumessa emphasis in a feminità è l'impurtanza di questu accessori. Li scarpi da a cullizzioni Dolce Gabbana truvonu u so postu in u vestitori di ogni donna - ùn sò micca solu cute, ma ancu assai versatu.

Invece, Marc Jacobs pruvò à sorprenderà a tutti cù u prugettu di i culori, sparendu una cullizzioni cù pirotime di fiori. U designer crea bufalchi chì sò capaci di fà brillanti ancu u vestitu informale.

Just Cavalli hà introdutu u mondu di a moda panni incredibbili longhi, ma à u cuntrariu di l'altri, eranu thin. Cavalli uffrìu di vèstinu cù vestiti è vestiti stretti, invece invece di corbata. L'idea di u diliziu era piacevule da e donne di e donne cummirciali, perchè uni pochi stagioni di moda di sazià, i longhi scarpi longhi eranu in moda.

In u 2010, i panchi sò più populari. Ogni brandi di moda hà pruvatu di creà una cosa cusì spezia è versatili. Brand Alexander McQueen presenta a scarfatura publicale cù cattivu blu, cusì attatu à a so cullezzione di ghjovani. Matthew Williamson hà decisu di centru nantu à l'animali stampatu - a pelle di serpenti, chì hè aggradèvule cum'è adulte, donne sicuru d'autore. Ancu più orighjusti originale L'ughjettu di a moda era ghjuntu grazia à Otrera - Scarves ripresentanti mani e l'occhi giudei in u stilu di l'incensu venenu in l'ispiritu di e donne di tutti l'età. L'aranciata in u stilu corporativu hè stata offerta da a Cumpagnia Burberry, cumparendu cumu si armoniu combina cù l'affari è stile di strada.

In modu, assai scarvesi di marca, chì in a so forma si parevanu un bufone, i disinfettori offruti micca di utilizà micca solu com'è ornamentu per u collu, ma ancu attaccatu à un sacchju, allughjatu u stessu charmu è altu costu. Stu metudu hè sempri usatu.

Models Popular

Malgradu u fattu chì ogni annu ci sò più di novi mudelli novi, ci anu sempre scarfsi chì dura una longa volta è ùn vole micca di abbandunà prossime di moda o armari di donna.

Tali mudelli pudemu cumpariscenu l'arafatka. In prima, stu pappu era un elementu di u vestitariu di l'omi orientali, ma i disinfettori puderanu di introduce facilmente l'arafatka à a moda di a donna, per a quale e donne anu grati. Questa bufanda à l'altri si distingui dui differenzi chjappi:

  1. Scacchi verificatu.
  2. Fringe along the edge.

U fazzulettu hè ind'è un modu chì un roquone di chjarpe a zona cunciata. Arafatka hè incredibile popular in l'estiu. Ghjè bè cù t-shirt è camiceria. L'armunia ugnunu armoniu, u bufali sò cumminati cù e cose.

Un altru mudellu di u sciarile, chì diventò un clàssicu, un bufoi di inviu "avà viscuali". Eccu sò scarvesi cali di lana, chì sò di largu considerablemente. Una cundizione obligatoriu per un such scarf hè una longa fringe à l'estremità. Stu modellu hè stesu assai cù e capelli sporti, coats, park. Un sciarfu di mela ùn solu ùn serebbe micca sempre di moda, avà hè sempre un calore di qualificazioni. Ùn hè pussibile cunghjelà. Perchè ellu avia avutu favuri di assai donne.

Un bufgiu di mela pò esse imprecisamente impannatu in u collu, attaccatu cù un filu in u pettu o doblegatu duie volte per fassi dui vilidi pittati inseme in u loop.