Cosa da fà cù u salinu di l'annu?

À a vigilia di u Palm Sunday, parechji capite orthodoxi si dumandani: chì faraghju cù u vecchiu saludu, chì era cunsacratatu annu annu è hè stata guardata in casa. Dopu tuttu, ella "difendia" l'annu sanu di murite, ghjurà, elementi è ghjucatu in a fera ùn ponu esce da a manu. Ci hè parechje manere di disperse da un savore cusciottu, ma in u principiu parechji parolle da a festa di u Palm Sunday.

Stòricamente, questu ghjornu hè marcatu da a solemne entrata di Ghjesù à Ghjerusalemme. A terra, nantu à quale Cristu era caminata, era stanca con palmas. In Russia, i rami di saliciu sò aduprati, chì hè, saliculu, postu chì quessi ùn anu micca crescente in ogni locu. Ci sò illuminati in a chjesa è purtatu in casa per serve com'è un tipu di scudo chì pruteghja a nostra pace è a salute per un annu. À u primu, u solitu, i rami di u salatu sò stati dispunibule nantu à un vaso d'acqua, è poi disposti in armori, rinchisimi o simpricimenti sballati nant'à u prossimu Palm Sunday.

Chì fà cù una vèrgine cunsacrata in una chiesa?

Nuvelli rami di salute, chì eranu illuminati in a chjesa per u Palm Sunday, ghjè accustatu à vultà in casa à scupperà parenti è amichi. Ellu cura u so salute per tuttu l'annu. U listessu pianu di esse fatta cù l'animali, invechje chì si vanu in casa o micca. Tuttu avianu a cumpurte a rimenda di primavera è sia chjesa di novi forza.

Cusì ciò chì farà cù u saliculu dopu l'annu? Siccomu si pensa chì u pussistu hannu forzi prutettori contra e forze maligni, devi esse in a casa o:

Cosa da fà cù u ramu di u bufali u bufali di l'annu d'annu?

Dopu chì avete purtatu salute frescu da a chjesa u domenile di u Rame, sorge una pregunta legitimita: chì farà cù a salmuzza chjaru di l'annu passatu? Dopu tuttu, ùn hè impositu tirà fora un "capistiche" perchè hà fattu per guardà per l'annu sanu à u spiritu bruttu per un annu sanu è cuntinua per conservà a so funzioni protettiva. Per quessa, hè necessariu di cunducerà un certu ritu per liberà di i vechji rami di u salice pussy. Quì sottu sò modi per fà questu:

  1. Se ci hè un reservatu vicinu (è megliu un fiume), poi li rami di saliciu pò esse lampatu traversu.
  2. Pudete crede u vinu vieju, è scatterate a cendizzione nantu à u fiume o pour à un locu desertu.
  3. E vaghjime sbuchjate ponu appiicà vicinu à un fiume o in un foresta.
  4. I rami di u vecchiu saliciu pò esse situatu in u cane di u persone mortu. Certi cuminciari accumincianu a cullittari li rami vertebrali cuminciati à età per esse messi in u so cane dopu a morte.
  5. Pudete puru e cunsacreghji a vostra casa cun una vignetta di branchi. Ci hè deve argentu cum'è una cannila è cammina cun ellu à a casa, dicendu una preghiera.
  6. In prima, creanu rami di salute in u fornu di a Pasqua Seria, quandu furnite Pasqua.
  7. À a vigilia di u Dumenicu di Rommu o sùbitu dopu, bisognu à scumpari i cantoni di l'abitazioni cù u ramu di saliculu è à cremà in a strada, dicendu e parolle di gratitenza per salvà a casa.
  8. Hè pussibule di purtassi un saliciu in u boscu è lasciate quì, chì ponenu u salore in l'arbuli.
  9. Fate à a chjesa, induve u vientu isso fridice, lettura di a prichera.

Avà sapete ciò chì pudete fà cù u salatu di l'annu passiu è sta dumanda ùn hà micca moltu più. A più chjaru hè chì, se tenite u saliculu in casa per più di un annu, u Dumenicu di Rommu hè sempre cilibratu cù rizzi vertebrati frischi.