Stufa per u bagnu cù i vostri mani

U duminiu hè di fà un foglie per una sauna in-house senza aiutu di un prufessiunale, senza esse urdinamentu, serà difficiule. Iè, è senza l'aiutu di una persona chì hè familiara cù a tecnulugia di muleta strisciante, hè ancu una più complicata. Pudete scumparà per quandu un furzu di furnu per un bagnu hè megliu, perchè ogni tipu anu u so vantaghju stessu, ma u calore hè sempre l'opzione più precu. Intendemu di scummigghiarià cumu a foglia per una sauna faci cù e mani di un non-prufessiunale, è a facemu nantu à a nostra.

Stufa stufa pè u bagnu cù i vostri mani

  1. Imparcerà sta versione di u furnace. Eccu l'ordine è u schema generale sò indicati.
  2. U primu chì si deve esse fattu hè un fundazione, o più bien, per aglutinarse u furnace da a basa di a casa. Prima sò sti dui capasti di ruberoidi trà i fundamenti è a cantina, in seguitu un altru furmatu da i brosuli.
  3. Ùn vi scurdate di seguità a natura horizontale di a cantina.
  4. Per stabilisce u primu ladri di l'urdinatu sceltu, avemu bisognu di un beccu. Hè attaccatu à un rizzu di metre chì si trova direttamente sopra u sopra sottu à u pipe.
  5. Si mischjianate arcuzzi cù sione è acqua. In cunsistenza, s'assumiglia à crema agria. Verificate a qualità di a suluzione solu: ghjustu un bastone in questu è fighjate à a cundizione di a cumparazione. Idealmentu, hè quantu parechji milimetri.
  6. Installa i porti frontii in a fila frontal.
  7. Allora aghjustemu i sappiglii sottu a prima fila. In u ladrone facemu prudigi sottu à u ponto.
  8. Hè impurtante chì capisce chì quandu anu accupatu una stufa in un bagnu duvete esse aduprà u búlgaro per più di una volta è tagliate u ladrone. In anticipazione cunsultà, chì esse apprezzate per questi scadi, à l'espertu.
  9. I primi passi sò fatti. U travagliu cù e mani di l'amadori sopra a stufa per un bagnu hè mai faciule simplice, ma cù i vostri ochji vi vede cumu si trova.
  10. In a foto pudete vede cumu i funnuti da i fileri sottu à a porta.
  11. Pruvate a pusizione di u cisterna d'acqua.
  12. Fixemu a retticcia di a griglia. Hè impurtante per assicurà chì ùn si ponu arritmi contr'à u muru di u furnace.
  13. Avemu installatu una grate. Segui a stallazione in secca à u schema sceltu.
  14. Hè assai prubabili quandu u decoru di una stufa in un bagnu duvete esse ricchite à cantieri pruning per adatti à tutti i so elementi. Quandu e mette è quartieri sò intruviati in a cantina, hè impurtante pusienti postu chì u quandu u bricku da quandu aghjustassi à u minimu.
  15. Prima di installà a porta di u forcu è u cisterna d'acqua, sò primi embrati cù un cordone di asbestos. Questa hè necessariu per ragioni di salvezza, se de sternu u stufa accumene calde à l'acqua senza acqua.
  16. E anu da esse sudatu abbastanza annantu à u brick prima di installallu in l'area di u tank cù l'acqua.
  17. U tank hè in u so locu. Trasgrennu.
  18. Allora pudete esse stallate a vista.
  19. Pigliate principià per stallà una fila in alta di u nostru tank. Un pezzu hè muntatu nantu à a prima, tutte e parte di a cantina sò stati annunziati à un livellu.
  20. A slabia deve esse cuparti da a fila quinta. Per fà quì, digià chjappu u bricku, perch'ellu hà fattu esse ghjuntu è a fila hè in u listessu pianu. Hè impurtante chì ci hè una voce di circa un centimetru trà u cummerciu di a slab è u ladrone stessu.
  21. Quandu pudemu stenderà sta fila, ùn pudemu micca permettà i spartiu trà a chiave è u ladrone per pienghja cù a suluzione. Hè scrittu à rimbarscià a piaghja prima, poi pusau i brosini in i lati è a so rimette, è scumpressate a suluzione di l'excèntinu da i groove è pressu a platea.
  22. Questa hè a parti più difficiuli di a custruzzione di u fornu per u bagnu cù e so forze propiu hè cumminata, più avanzatu da e mani di l'dilettanti seguita l'impositu senza mancanza o in brique.
  23. Quì sottu, i carte fighjendu e stadiu di furzà in l'altitudine di furna secondu u sceltu sceltu. Tutti i series successivi hè in modu. Doppu di furzà a stufa, facemu un raspushku è u travagliu hè cumpletu.