Preparatori per a purificazione di i vini

A purificazione di i vetni hè chjamatu un sistema di prucedure medica per a dimissioni à u nivellu di u colesterolu in u sangue à un livellu normale. Un nivulu di 5.0-5.2 mmol / l hè cunsideratu cumunu.

Cause di obstruczione vascular

Ci hè una quantità di provi di scuppenza di vini sanguini:

  1. A furmazione di trombi hè a causa cumuni. Se u colesterolu in u sangue hè crescenu, questu hè chì guida à l'apparizione di plaque atheroscleròticu, chì pò spuntà à ogni mumentu. Tandu sò furmati trombi. Sti cunguini di sangu anu periculosu in quantu puderanu reducirà u flussu di sangue o trovu i vini.
  2. Organisas parasitiche, bacteriu è protozoa. È multiplicate micca in u sangue è entra in i tangle, chì interferenu cù u flussu di sangue in i navi.
  3. A presenza di gasi in forma di burbichi di l'aire cù injections improperly made. Gasi in u sangue ponu esse in diverse cun un rapidu rise da a prufundità.
  4. Embolismu grassu . Ci hè un occasione cù i fracture bone o amputazione di u membre.

Preparatori per a purificazione di i vini sanguini da u colesterulu

U colesterolu hè una sustituta dannusa chì prupone l'ateroesclerose di i vini.

Ci hè ancu qualchi medicazione per a purificazione vascular. Uni di elli sò fatti di ingredienti naturali, è ùn anu micca mancu o quasi nisuna chimica. Eccu una lista di quelli di elli:

  1. Capillarine. Hè cunsideratu a preparazione medica adattata per a purificazione di i vini. A so struttura aghjusteghja: u polinu di u fiori di rinnovu, fiori d'arghjentu è di frutte silvestre rose.
  2. Lipobalance. Purga beni i vini, stabilisci u nivellu di colesterolu in u sangue. A droga hè fundata nantu à immortelle immagine.
  3. Corbalance. Liquidatures di sangue, dilates the vessels. A struttura cumpresi: fiori d'argento, extracte madreperò, uce di uva, Centella Asiatica, Alfaalfa "Lucerne Field".

Preparatori per a purificazione di i vini di u cori

L'usu di sti drogu aiuta à ridivanu di i morri, anu u migliore, improvisa assai a patency di vini sanguini è capilarità: