Cumu fà una cresia in casa?

Resto in u sud, assai persone scrivevanu vintiddine nantu à a spiaggia o cum'è traduttori à u mercatu è briunendu: "Churchchela!" Qualchidunu pruvò questu dolce, ma qualcunu ùn hà micca pruvatu à tastà i dulce georgiano, senza sapendu ciò chì a chjesa hè. Eppuru hè questu un postu utili di nutizie è u zucchero di fruttu, però, u cuntenutu di caluri altimu ùn si fa cunzidira cunzidira u numeru di schizzi di churchkhela manghjatu.

Principii generichi

Se ùn avete micca vistu cumu questa postreta hè cuttatu in u Caucasu, è ùn sapianu cumu è ciò chì facenu churchhell in casa, seguitate un pocu di regule simplicete.

Prima: a basa di i cumpagnie hè nutizie. In a versione clàssica, sò oghje u walnuts o avellana. In ogni casu, a cucina sempre dessi un locu per a fantasia, puderete pruvà à piglià a basa è cacuminatu è averebbe, è altre varietà di castagne, altriute entre elli è ancu "dilute" cù frutti secchi: alberghi d'albitri, pruni u berquabe.

Siconda: l' ingredientu necessariu hè u zitellu, in u raghjonu originale. Eppuru, i raghji ùn campanu micca in ogni locu, cusì ponu chjappà u churchel da ogni ghjattu. A cosa principale - deve esse ghjinirosa dura è espesa suficientemente. Se u ghjocu ùn hè micca assai dolce, pudete aghjunghje u zùccheru o a mel, ma ricurdativi chì u zuccaru si trova in u zuccheru, è u meli - in u friscu.

U terzu ingredientu mandariu hè a farina. Tradizionalmente, a farina di granu hè aduprata, prugna è senza impurità, ma pudete piglià a civada, u corzo è di u centu - a cosa principalu, deve esse trittu assai, assai finamente.

A ricetta hè tradiziunale, a più sèmplice

A manera più faciule hè di fà una tradizionale isulana georgiana, a ricetta di quali include un minimu di ingredienti.

Ingredients:

Preparazione

A cosa più durata in preparazione churchkhely hè di string nuts in una stringe per ùn avè micca sfruttate. Per fà questu quì hè necessariu cù l'aiutu di una agulla, in quale ci hè un filu forte di cuttighi naturali - rougue o cuttuni. Di sicuru, adupamu solu un filatu impurtante. Quandu i zucchetti sò stirati nantu à i cordi (20-25 ogne), facemu ogni filu di una cagna falata, allora u tempu per permettà à a churchche per fà u siccà. Scalfamu u ghjumu in metu. Pudemu a mezza coccia nantu à u focu, in u sicondu dissolve cunzunzienna a farina, è per fà chì i fraschi ùn sò micca stati, spingule cù un battu. Quandu a mità di u zucchinu fogghjatu, pianu pianu, mentri, pour a seconda part - cù farina. A misura hè creata è crescene rapidamente, per quessa nisun casu da u pezzu ùn fughje micca è ùn mancanu micca interferiscenu. Aprire a mezora engrosada è lasciate. Avà u più interessante hè cumu preparà a churchhell per a facenu densu è lisu. Per fà questu, aghjustemu una ghjoglia di frutti in u nostru zucchero, sullivà, aghjustate à e fogliu per fughje, sospèglie per un paru d'ora. Ritimu ripitemu u zingate di i casgi in u zucchero. A siccatura di a chjesa dura 3-4 ghjorni. U locu duvite esse cool, ben ventilatu, ùn deve micca accessatu da animali è insetti. Dopu qualchì tempu, pigliate a prutezione è gudemu di a dolce visuosa di u fruttu cuncintratu è cruciere. Se avete preparatu parechje chjelu, a quistione di manera di mantene a churchhela in casa. Se l'abbanduneghja in l'arpa aperta, i pudeti pòbbenu assicurà, imbriccà ogni pergamena o un filmu di nutizie è mette in a fria.

Attru in fantasia

Un specje inusual - churchkhela cù nucigli è hè prestu in u listessu modu, ma pudete fantasìscanu un pocu è fà una postre chì i visitanti si trovanu li lingui.

Ingredients:

Preparazione

Cherchekla da ciru prune hè acquistatu acidicu, per quessa deve aghju stimatu. Sì vi sò allergii à u meli, l'usu di zuccaru. Aghjunghje à a mità di u ghjallu è cocilu. In a seconda meza, dissolve a farina, puderebbe combine e miscise è fugliate finu à grassu. Sì l'usu di u meli, dopu aghjunghje à u kissel cooled. Nuts string in u filu, sferenze. Sottunì in u zucchinariu è fate a siccà. Aos gradualmente, se preparas la iglesia con frecuencia, puedes alcanzar la combinación perfecta de ácidos y dulzura de los jugos de frutas y bayas.