Uvizzi di uva à l'invierno in casa

U zitellu hè un valore cunvalenti à u corpu è, per quessa, hè chjave di cugliera in casa per l'inguernu. U pruduttu cù qualsiasi metudu di preparazione hè cuncentrazione è deve diluzione cù l'acqua prima d'utilizà.

Uvizzi di uva à l'inguernu per una ghjunghje

Ingredients:

Preparazione

Cù un ghjudiciero, u succu di uva hè assai faciule di preparà. Sì i clusters sò stati scattuti in a vostra zona è chì site assicuranza sicura di a so purezza è chì ùn anu micca trattatu cù sustanzi chimichi, ùn si pò micca lavare, ma avà immediatamente per fà u zucchero. Per questu l'aghjustassi u bacche da u gruppu è i mette in un vunciu còmicu. Dopu à quessa, trasmessu per u spiccatore, cullendu u zitellu prestitu. Sicondu u tipu di uva è u so diploma di dolcezza, determinemu indipindentamente a necessità d'aghjunghjendu granu di zuccaru à a cantina. Scorcià tutti i zucchetti in un vasu d'esmalte, aghjunghje u zuccheru se hè necessariu è calene una furmizia cù l'aghjurnata. Dopu quessa, a suluzione a ponta per tres minuti, dopu avemu u sopra à velli sterile è secche, u vultiscia è vultate i stizzi. Scopre i vapuri cun qualcosa calidez è permettenu di friquintà lentamente.

Cumu fà u zuccadoru di uva di u zuccherinu pà l'invernu in un caseddu di zucchero

Ingredients:

Preparazione

Preparà a preparazione di u zùccheru di uva, rinfriscà u fruttu sottu acqua friquenta è permettenu di serezza. In a capacità più limitata di u dispusitivu, avemu sfassatu acqua è installate una fetta di a cima per cullà u zucchero. Da a cima avemu un livellu cù i buchi (colander juice) è in questu aghjunteghjule di uva. Cumplementu i frutti cù u stessu mancu di manzili. Hè bisognu à esse cut à a mità, per esse extracte u core da e sementi, è a carne per chop in fette. Scorciàghuleghja è u mele cù a mità di una parte di zuccaru, copre l'unità cun una tapa è ponteva i platti in u scacchieru nantu à u focu forte. Sottu à u tubu di u dispusitivu si rimpiazzà un vunciu còmicu. Partigghianu a custruzione nantu à a furnita finu à a splutazioni di u ghjacciu.

Dopu fattu quessa, u cuntinuu cù u succu di uva di uva racolta è misu nantu à a piatta di u piattu, avemu spurtatu a secunna partita di zuccaru granulare è spessu feremu a pratica cù calenzana, per chì tutti i cristalli sò dissolute. Quandu u zuccu è fureste, è u zuccheru dissolvi, aghjunghjeva u zucchinu nantu à frasi sterile, stampatu cù e cime di coccu per cinque minuti è ponu turnà sottu à a manta per a rinfrescenza lentu è l'autore sterilizazione.

Uva di uva da Isabella uva à l'invierno - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A tecnulugia di fà u zucchinu da Isabella uva è altre varietà russa differia un pocu da a preparazione di una zuccaria fatta di baga bianca. Comu avà hà nutatu da a prima ricetta, aghjunghjeva uva bianca in un uttellu è avà ricivutu nant'à u prughjettu necessariu à l'outlet.

In u casu di i raghji russi anu da fà un pocu differente. Lavoreu, cullucatu da e mancu di baga, hà iniziatu à schiavi, è poi poveru l'acqua neta, pigliatu di un litru è di mezza nantu à un bucket di pasta di uva, è calda a massa in un vellutu in bocca, è si prumesse a temperatura di 70 gradi. Allora u listinu hè immersi in quaranta furia. Solu puderete passà a masse per u spiccatore.

U zuccaru resultanti hè sguassatu in un veli cuncevuli, siddu vulete, aghjunghje u zuccheru, fate u fogliu fogghiu è disolvi in ​​cristalli, è frétela nantu à i fraschi sicchi, stati sterilizzati. Semu i vini di sangu, fermu cù tappelli sterili, scuzzulate a fondu, fate mette cose qualchì caldu è falla fretu lentamente.