Cumu per surviglià a traccia?

O bè è u malu, l'amori è l'odi, leali è tradimentu. Ogni parolla duve un antipode à ellu stessu, senza sapiene unu, ùn sapemu mai ciò chì l'altru hè. A tradrazioni, cum'è regula, si scontra quasi tutti. È questu hè unu di i sentimenti più penziusu, in particulari u tradimentu di l'amatu , da chì u tradimentu hè tradimentu. U piriudu dopu à a tradenza duverà esse passatu propiu è, forsi, à a fine, avete ancu a pardunà a trazzu , ma solu i valori è sàviu a facenu. E se decide nantu à questu, avete bisognu di sapè degru per apprezzà a pratica di i tradotti.


Regoli di adattazione durante a traccia

  1. In u primu postu, hè necessariu d'assicurà chì a mente cuntene i sentimenti. Ughjulamenti, eternità ùn sia purtatu à nunda, ùn anu micca aiutu à sopravivenza, soprattuttu s'ellu si preoccupa cum'è per surviglià a trazzera d'una persona estimata. Hè necessariu di maestru è cun epaile a situazione.
  2. U secondu passu hè di centru nantu à qualchi cosa, nantu à e persone, l'amici, ma micca à a persona chì u traditu. Ùn hè bisognu di stallà parechje cumunicà cun ellu, solu s'ellu necessariu, per fà questu.
  3. Ùn basta più di cunsiderà a situazione attuale assai volte, è cunziddi tutti l'aspettu di a so prisenza. Hè necessariu per cunzidira i ragiuni, è di a so eliminazione, postu chì u participatore di a traccia ùn hè micca una sola persona. Avete bisognu di e vostre mancanza. Quali puderia serve ancu in stu casu per u benefiziu di a traitura.
  4. Ora pudemu passà à a cumunicazione è esclare l'esse più o rinvivimentu di relazioni. In casu cù una persona estimata, hè difficiule, perchè tutti ùn anu sopravivutu a trazzera d'una persona estimata è esse rinunziatu senza cuntinuà a pattu. Hè necessariu di esse capaci di ricustruisce i piani di u futuru, stendu custituitu solu chì questu sarà chjamatu.

Paradoxalmentu, tradenza di parechji hè bona, rinforzendu i relazioni in u futuru. È quelli chì si pudiani survigliallu, devenu esse unu cusì vivu per l'altri.