Fibrinconi oghje in u gravidenza

Embaricu di a donna hè assuciata à a perestroika, chì anu puliticu tutti i sistemi di u corpu. Per quessa, hè assai impurtante chì u sistema di l'homeostasi hè ancu in equilibriu. A mancanza di u equilibriu pò cumportà a cumpetizione in u cursu di a gravidanza. Unu di l'indicatori di stu equilibriu hè u livellu di fibrinogenu in u sangue.

Fibrinogeno hè una prutea chì precede a furmazione di una fibrina, chì hè a basa di u cungliu quandu coagulava u sangue.

Questa proteina hè di grande impurtanza per u cursu normalu di a gravidanza, a salute di a mamma è a mamma. U ritrattu di fibrinogenu in u sangue di e femine in imbarazona hè 6 g / litru, mentri per una persona medja, questa figura hè 2-4 g / litru.

A quantità di fibrinogna truvata in u sangue varieghja secondu l'età gestaciuta è e caratteristiche di u corpu femminili. Aumintari u livellu di fibrinogenu in u gravidenza hè un prugramu programatu da u mecanismu di natura, chì hè necessariu per a prutezzione di a mamma è di u zitellu da una pudè sana in u piriu postpartum. A quantità di fibrinogeno vene aduprà da u terzu trimesteru, chì hè dovutu à a furmazione di un altru sistema circulatoriu, u rolu principalu in u quali l'utru è a placenta. À a fine di u gravidenza, a cuncertazione di fibrinogna righjunghji u so valore massimu di 6 g / litru.

Fibrinugnimu à u gravidenza, senza esse più di u valore limiti, ùn deve micca moltu una donna, questu hè un indice chì u gravidenza prucede normalment.

Per definisce u livellu di fibrinogenu in u sangue, a futura mamma dà ogni trimesteru un coagulogram . L'analisi hè datu nantu à un stomacu vacu per acquistà risultati più affidativi. Basatu nantu à l'analisi, u duttore face una cunclusione nantu à u cuntenutu di fibrinogenu in u corpu di una donna incinta.

Chì se avete altri nivuli di fibrinogenu durante u gravidenza?

Sì a quantità di fibrinogna hè quì sottu u valore permissibule (più di 6 g in un litru), a donna hè datu più prughjetti à prufundità per studià u sistema di coagulazione di u so sangue, per affirmà o escludiscenu certe patologii. A fibrinogenu oghje in a gravidanza indica chì a donna pregnant si purga da una malatia infatigiosa o infatiziosa, o u corpu morse tessulu.

Una altra patologija hè a trombofilia, carattarizata da un nivulu elevatu di coagule di sangue. Sta situazioni, se nun avemu detecatu in tempu o micca trattatu, pò esse rimettii cunsiquenzi negattivi per a donna preguva è u so fetu. Dunque, se una donna hè diagnosticata cù trombophilia, ella hè sempre osservata da un obstetru è un hematologu.

Cusì, si fibrinogenu in a gravidenza hè crescente in una donna, u trattamentu puntuale è cumerciali di sta cundizione hè necessariu.

Cumu reduzzione di fibrinogenu in u gravidenza?

Se u gravidenza hè fibruognu elevatu, a donna hà da seguità i raccordji di u duttore è pigliate e drogues necessarii. Inoltre, ella pò aiutà à riabilità a so dieta. Serà aiutu à reduzinu fibrinogenu:

U caldu di a ràdica di peonia, castagna, aloe vera è calancià aiutà à normalizà u livellu di fibrinogen. Ma deve esse ricordati chì ùn deve micca bisognu d'accadimentu indipindenti per a dimissioni fibrinogenu senza cunsiglià u vostru duttore.