Cinture di donna senza straps

Underwear hè un pezzu necessariu di vestizione, crea circunstanze higiènica favorevule. Unu di l'attributi principali di i mutanni sò in mutandine di donna. Oghje sò parechje varietà di mutandine, chì sò diffirenni in materieali è stile. Ma chì si a robba prisenta in u vestitariu, da quì chì a ropa sottumessa sottumessa? Ricusate? Chjucu fede facenu chì e più praticanti si dumandanu suluzione. Una di e scelta più esotica - mutandine di donna senza straps.

Chì sò i panties minere di e donne?

Cume quantisticu seria a vita di quarchi donne si avianu intesu di l'esistenza di questi sottili? Scoprevanu di a scelta dulce di calzonci per certi piani è di a so vita sò assai più faciuli. In u mumentu in u mondu ci sò dui tipi di mutandine di donna:

  1. Calciuni in Velcro. Designed by designer da California, Jenny Buttner. Per creà stu mudellu inusual di cowards, fù imbuttata da l'aguda necessaria di lino, chì ùn avissi micca avutu bisognu sottu u vestitu di sita. Comu a cunseguenza, Jenny hà solu sappiutu i strapianti di u lugettu è di i taglioti di silicone aghjuntu à u fronte è di u ritornu.
  2. Braggi fuq u filatu. Sò similarii à bracciale femminile previ senza gumbu, ma l'"elementu retenuta" ùn hè micca un inseritu di silicone, ma una struttura rilassante è un filu per u perímetro di u pruduttu. A robba bundanza hè spessu appruvata cù lussichini è stuzzichi.

E donne chì si sò diventate furtunate i pussibuli di questi cusì straniera, argumentanu ch'elli sanu abbastanti è senza restrallu u muvimentu. Anu ancu esse lavati. Utilice i prescritte per un occasione speciale, per esempiu, cunduciutu cun un vestitu di coque di luce . Per ogni ghjornu ogni ghjornu, hè megliu utilizà u mutandine bras, culottes o shorts. Sò più còmusi è còmode, per esse adattate per l'usi ogni ghjornu.