Moda - autunno-invernu 2015-2016

A moda hè cambiabile. Ogni annu, ella femiciliu pensanu à novi cose, corse à i buttrega in cerca di mudelli novi, fiori è tagliate. Ma quantu hè bonu di creà un attellu stylise è di pruvà cù l'estensi è ricercà l'usu novu di e cose da staghjoni passata! A moda di donna per u vennaghju di l'invernu 2015-2016 abbandun un immensu spaziu per a so propria opinione, di circà è di gustu. Ùn sò micca doguli è règuli - solu quì chì sò parechji dettalli, utilizendu chì pudete fà creà ricercà in più pocu spettaculari in quantu à l'ispettazione in New York, Paris è Milan.

I tendenzi di a moda per u vaghjimu-invernu 2015-2016

  1. Bohemia chic . Sapiti l'stile di Boho? Ludu, spettaculativu, ma da sta nutizie micca menu naturali di assai elementi diffirenti. Stu stili inclu l'accessori multi-capillu, faldes imprecisi, vistimenti vitturi è blusonchi. Per a moda di strada per u vaghjimu (invernu) 2015-2016 boemanu chic fits as well as possible, perchè ùn ci hè nudda senza frontiere in questu. Pudete aduprate una falda di culore è una lunga longa, capelli brillanti è un mantellu di patchwork, un vestitone è una cardigan cun una farra. E tutte sti accessori sò cumplementarii l' etnicu .
  2. Capre . Questu hè u più memorabili di i tendini di a moda nantu à u mantellu in u 2015-2016 in l'autunnu-invernu. A ropa supratuttu, stilizata sottu u poncho, libera è senza maniche, ùn hè micca solu di moda, ma ancu cunfurmata. U capre pò esse di varianti gradi di insulazioni: lana chjula o ligera. Per portà coat-razletayki hè accettatu è cù trousers sbattulati, è cù faldidi di tagliu diversu: lapice, trapezzo, annu è altri. Tuttu ciò dipennucciu solu nantu à a durata di u vestitu spurtivu.
  3. Focus on trousers . Attentu l'attinzioni à u fondu di u settore di l'acciau sò sempre ghjusti in a cullizzioni primavera-estiu. In u vaghjimu è l'inguernu 2015-2016 in a manera di ghjornu, questa aspirazioni continuarà. I trousers di i trè sò sottufrisgiate di i momenti: a forma, a texture di u materiale è u culore. Ma à sceglie quelli hè megliu da una cosa. A cima, troppu, ùn deve esse esse sprissiva à u stessu tempu, perchè ùn ci saria senza sensazione di a "squadra di solianka".
  4. Fringe along the edge . Cum'è un cumpagnu cusì di l'stile di i ghjuvelli è u boho, a frangia hè ancu apparente sta stagione. I roti superiori è l'accessori abbundante abbastanti i diseggituri di Burberry, ma J.Crew è Sally LaPointe offerenu a moda per u vaghjimu è invernu 2015-2016 mini-faldi cù longu e fino fruni.
  5. Tutti ginirali . Idea incridibile convenient - grisa tutale. Pudete combine diverse tessili, textures è sfumaturi, è pudete seguitu un tonu. È l'unu è l'altri opzioni seranu bellu di gustu.
  6. Lumi . I mostra ùn mancu disturbu senza brillarà. Sequins, è dinò di tela cun articulu di u chjaru di u doru cun uccasioni "sordi": cuir matte, suede, puntata è altri. Vestiti brillanti in u vaghjimu è invernu 2015-2016 in moda "calmanti" cù pantyhose negra o grisa fina. Ma i stiglii in i cullezzione eranu raru - solu in a dicurazione di scarpi è di sacchetti.
  7. Pastellu imponent . Oghje, nisunu virannu a so lingua per pudè chjamà un pastell dull o sordo. In contru, l'imàgine nantu à i manifesti, prisentatu solu in tons tranquila, eranu i più memorable, interessante, conciso. U sicretu di una tale rete successu hè chì tuttu ciò chì ci vole à sustene in blurry, sfumature blanqueci.
  8. A vostra "Cell" . Prudutti in u vaghjimu è invernu 2015-2016 in moda sarà cusì cumunu è piacevuli, cum'è una tela predilettu. Dunque, ùn vi maravigghiate à a grande chjera franca nantu à i capelli di tazza. Un pianu più chjucu si trova in ghjerocchji è ghjoculi, nantu à vistiti è accessori.
  9. Vale d'ovunque . Si l'ultimu oghje ci era assai astrakhan, invece questu annu un cordellu addivintò una tendenza. Ogni cazzi à u vaghjimu è l'inguernu 2015-2016 in moda cù grossi cunti di pelle, i scarpi - cù trimigliu di u pelle è i scarpi è handbags - cuparti di fur.