Torta "Praga" - ricetta

Cunsiglii assai savurinu "Praga" hè amatu di tutti i viaghjatori di l'antica URSS senza esvisione - un gustu frescu di cioccolatu riccu, una biscottia dilicata cù rinu è impregnatu di licore, cun un gruffu chjassu di glaze di cicculata è miglii foddi nantu à i lati ùn devi indifferenti un amatori di dolci. Ci hè parechje varianti di sta cunfittura pupulari: una torta spacciata pò essa agrì è gasa, è una crema per un pastellu "Praga" - basatu nantu à u mantu, basatu à u latte cunnossu o cacao, è ancu una proteina di crema per quelli chì ùn piace micca i creme d'oliu.


Baking a sponge cake

A preparazione di u cuncepimentu "Praga" principia cù a preparazione di biscuit.

Ingredients:

Preparazione:

A farina aghusta 2-3 volte, cunglite cù u polu di coccu e coccu tamantu. Staggiate e squirelli di a vittale (ova fresca). Micciole bianchi è a mità di u zuccherinu à u biancu, e prutezioni à i picculi sicchi. A cataglielli aghjunghjenu a crema agria, vodka è latti cunghjuntate. Scuzzulate bè. Aggiuncenu i ghjacci è suvi, cù una cullette o spatula cunglite tuttu. Agghiunce una farina cù cacao. Scatcherà a pasta cun piacè, intricciatu tuttu da u ciminu à u fondu. Cumu si furmintà un cake "Praga"? Cum'è qualsiasi bunt biscuit! A pasta pulita in un pergamì cumpercata in un pergamino grezzu è aghjunghjia in un forru preinfirmatu durante una ora. Quandu u biscottu rinsegna, sguassate di u moltu è u cutà.

Cucina, crema

Pudete fà un pastellu "Praga" cù u latinu cunclusu, solu cù a pastizzazione cù u lattice condensatu o cacao, ma sta castagna ùn si pò micca esse chjamatu cù u "PRAVIA". A ricetta per questa crema per u pastellu hè simplice: combina 100 g di latti cun u cuddaru è una cullizzioni di l'acqua, calmeracciu. Duna a crema à razza, poi introdiscini gradualmenti un pappu di bagnu (senza funnulatu) di mantra, fate boni è fassi cù a crema risultata di u pastiche. Normalmente, prima di lubricating with cream, i taglioli sò impregnati cù un sciroppu o una mistura di sciroppu cù licore o rum.

Glaze

Torta "Praga" classic devi esse cù glaze. In ogni casu, in più di u glaze di u disignu di stu tagliu hè necessariu adupirà dolce è aghju àutu: cherry, cranberry, alberole. U cuntrastu di l'aghjunghjezzu è u vitruzzu di ciclu dolci ci duna una speranza impagliu. Per fà u glaze, simpate solu 2 bars di chocolate (100-150 g ogne) è a mità di un tazza di mantra. Melt the chocolate in u bagnu di acqua è aghjunghje a mantova. Lubricate i costi è a cima di a crema cù cunfettu (strata fina) è coperta cù glaze.

Torta "Praga" per i zitelli

Cumu hè un coccu un pastellu "Praga" per i ziteddi, sè ùn pudete micca aghjunghje alcoolate o chimicu? Hè faciule. U biscuit deve esse chjucu: 2 tazzi di farina tamizate 2 volte, aghjunghjendu u cacao pateanu (media vetba appressu). Pudete mette u pappu di Nesquick, favuritu da i zitelli, inveci di cacao. Sittite e prutezione di e ghjuvuli in 3 ova. Ecunumia di tagliu di 100 g di zuccheru à blanc, è e prutezione crescenu bè è foddi cù a mità di una tazza di zuccheru finu à i cimi fermi. 300 grammi di crema agrumi grassi add to vitelli, suttili addossu, extinguitu cù u ziddu di limonu. U passu per passà entre in a farina cù cacao, appicchendu cù e prumezione di i proteini senza usu di un mezcladoru. Sente cù e so sguassate cù a spatula da u ciminu à u fondu di tuttu u mischju. Pone a pasta in una forma disassemblida cummofonu da u paper. Intuccerate quasi una ora in u fornu à temperatura mediu. U tagliu finitu cuttatu in 3-4 parte, quandu si fassi pani, mancianu i pasticci cù un sciroppu, fattu da ogni zitellu di fruttu è u zùccheru o u meli. A crema pò esse fatta da u chocolatu friddu, da a crema è di a mantra, sminte l'annu di l'oliu - per 200 g di cicculata, pigliate 50 ml di crema cremosi è 50 g di mantra.