Test per a cecità di cori

I prublemi cù a percepzioni di u culore ùn ponu micca sempre di diagnosticà à tempu, chì degrada a qualità di a vita. A prova per a cecità di u corsi pò detectar din a malatìa genetica in pocu tempu senza manipulazione oftalmologica. Ci hè parechje varietà di sta prucedura.

Chì sò i teste per a cecità di u culore è a percepzioni di u culore?

Tali tipi di percepzioni incorrecci di u culore sò cunnisciuti:

Inoltre, ci hè a cecità di cume assuluta, in quale a gente vede a realità circundante in colori bianchi è bianchi - monochromasia.

A percepzioni normali di l'ombra chjamata trichromasia.

L'esencia di a prova per l'eccettu di a cecità di u culu in un oculiste hè custituitu à vediate una persona cù cartulare cù l'imagine custituita da certi culori chjudi. Puderanu figuri geographici è figuri in tale manera chì e persone cù a percepzioni di u culore chjamatu pò vedà, è i maladjeti cù impuru, o ùn ponu fà questa o avè osservatu altre imagine.

Prova di Rubkin per u cecità di u culu

L'studiu in custu cunsistenti di vede 23 carte. Per ogni unu di elli hè attribuita 9-10 seconde di tempu. Hè impurtante chì l'avvenimentu si conduce in bona luci à u restu. L'imàglia deve esse in u stessu livatu cum'è l'ochji di u paci. I imagini deve esse vistu da left to right, da u ciminu à u fondu.

In a prima carta - u numaru 69, nantu à u sicondu - un quadratu è u triangulu. Pò esse vistutu da e persone cù a percepzione di u culore chjostru, è u culore-blind. Sti l'imagine sò intèndesi per illustrar l'essenza di a prova per definisce a cecità di cori è identificà a simulazione.

Appressu, cunzidira li carti à u turnu, u primu numaru o figura visibili à u tricromante:

A prova di Rubkin per a cecità di u cungru hè spessu chjamata prova di Rybkin (erroneously), hè impurtante ùn deve esse cunfunditi cù e tàvule di Ishihara o Ishihara. Sò parechji cume i cartoni di Rubkin, ma invece di figuri geomtrizii, l'othalmogeno japonesu usa línies curvuli continui.