Hè pussibule di manghjà listesse mentre perdita u pesu?

E fragrant fruit è baia cuntenenu parechji vitamini, ma micca tutti i rigali di a natura pò esse manghjatu da quelli chì vulianu perdiri un pochi volte. Eppuru si hè pussibule di manghjà babbari cù a perdita di pisu è chì puntu di vista i dietarii s'intende à questa pregunta, avemu da amparà oghje.

Pò manghjò babbucenti mentri perde un pesu?

I sperimenti sustene chì questi frutti pò è deve esse includeu in u so menu à quelli chì sò nantu à una dieta. L'Alberti cuntenenu di 44 à 115 kcal per 100 g, u valore calcu exactiu hè difficiule per stabilisce, postu chì a pulpa di u fruttu pò avè più o menu di zuccaru. Invece l'apparente altu abbastanza, se ci piglianu l'indexu maximu, u valore caloricu, i frutti ùn anu micca grasi in a so cumpusizioni, sò ricchi di vitamini di u gruppu B , C, A è PP, è ancu cuntenenu pectina è l'acidi organici. Tutti issi sustegeni sò micca simpliciamente necessarii per quelli chì si limitate sò stessi è à causa di a dieta ùn sia micca u dirittu quantu di vitamini. Ma ùn hè micca significatu chì a risposta à a quistione, chì l' albiteri sò utili per a pèrdita di pisu, definitu à esse postivu, tutta di quantità chì quantità è quantità di frutti chì manghja. Un grande quantità di zuccaru pò annunzià tutte l'aiutu per ùn avè micca seguitu certu regule di manghjà frutti.

Per ùn scrive micca e pesce di più, avete da:

  1. Ùn manghja più di 100-150 g di sti frutti à un ghjornu.
  2. L'usu di u fruttu ùn hè micca un pezzu addizioru o postre, ma cum'è sustitutu per qualchi alimentariu basica, per esempiu, in u cuntu di u secundu per piacè.

In quantu si hè pussibule di manghjà albitri in a sera quand'elle pèrdite u pesu, ùn ci hè nisuna restrizioni, pudete usà solu usà per l'alimentariu invece di cena, fate solu a regula per micca manghjà di menu di 2 ore prima di dorme, è ogni cosa serà in modu. In più di questu cena, ponu esse di bevi un vetru di iogurtu sfracatu, questu aiutà saturatu è restaurà a microflora intestinali.