Fur cape di yak

Se vulete chì u toque hè stata diversa da quella parte di a donna poverete, vi vò a cura di u mantellu. Un pruduttu di pelle hè stiloso assai è, veramente, inusual.

Capa di fur furano

Paghjure u populu hè cunnisciutu di e pruprietà di a robba d'questu animali, chì vive in regione muntanerali di Mongolia, Nepal, Tibet:

Per via, i capiglii da una yak è una llama - micca una novità. I nostri antenati, chì campanu in cundizioni climatichi severi, anu utilizatu a lana di st'animali di tempu à tempu per fà e robba, calzature, è cun quitè l'abitazioni.

I mudelli è colori attuale

A vendita pò truvà stili assulutamente differenti. I cunti chiacchiati da a pezza sò populari, ma mudele di mudelli stanu assai stravaganti. Un grande diffusione è senza maniche di sta pelle.

À e donne di a moda, pudete veddi tuteli di capelli di i culori naturali - lumi e grigio scuro, marrone. Una opira efficace pò esse un saccu biancu, classicu è più praticu - nìuru. Ma super moda è simpliciamente irresistibile, puderete andà à guardà u pilatu di u pilone di u pico rosa. Stu culore hè stata apprezzata in u vestitariu di ghjornu di u vestitariu , puderà enfasizar l'armata festiva.