Cosa da piglià un viaghju di campeghju cù una sughjura?

L'estiu hè u megliu tempu per a natura. I turisti chì anu pruggianu un viaghju chjucu, si face una quistioni difficili, chì deve esse tuccatu quand'edda andate in un viaghju di campeghju cù una sughjornu di a nanna. Dopu tuttu, per una banda, e vostre bagagliu ùn deve esse pesante, è di l'altru - avete bisognu di piglià tuttu ciò chì deveru accade.

Andendu à a camicia - chì piglia?

Prima di tuttu, u primu ghjornu in a camicia hè, certamenti, una mozza. Hè bisogna à essa cunfortu, micca troppu cumplicabile, fattu di tela impermeabilizanti. Coglie una motta, nantu à u fondu pusendu e cose più pesanti, è da i sopra à lungimi. U pappagallou cumplicatu cumu pò esse squadra à a spalle.

Ancu s'ellu hè assai calda in u ghjornu, definiscemente hè più fresche in a notte. Per quessa, per una camicia cù una sira per a nuvida, pigliate cun bè rougda bè: una chjuccula cù una manga longa è i pantaloni. Nisunu serà disturbatu da u toccu, chì prutege u sole di u sole di u sole di u celu, è di a notte hà salvatu da i moschchi. Fate un settore di tessuti per u turnu. Ùn ùn ferite micca i pioggia i chjavi.

U voluminu di a pruvista di i prudutti dipende u numicu di i ghjorni per chì u vostru viaghju hè calculatu. Pò esse u cereali, u latti cunghjuntatu, i pani, i pani, ligumi, u zucchero, u tè, i galleti, ecc.

Ùn fate in a campagna cun passendu a notte senza una tenda, saccu di dorme, mat-spuma turisticu . In a mozza, ùn devi esse una lanterna cù e batte, una machina, una serra, un vigore di cumpassu, guanti. U attributu obligatori di qualsiasi campagni - cuncerni - si devenu esse in modu affidibile in polietileno. Inoltre, hè bisognu di piglià un carburante seccu, fritte per foglie, è ancu un pappagallo è anch'elli in duie.

Ùn pudete fà micca u catu senza un tavulinu, una cuchita, un cuteddu cubierto, un fasciu, una chjave per a apertura di l'alimentu canned. E, sicuru, i prudutti di l'urganisazione sò necessarisi: sapori è denticulatusi cù un sbagliu, toilet paper, una toalla, servitori.

Ogni turistu vi ricurdà chì in una camicia, sezione oghje una visita o un viaghju di u ghjornu, vi tocca à piglià un kit di primi aiutu. In sole cuntene vendita, iodine, lana di cuttotinu, gesso, validulà, anestèsichi è preparazione da spasmi, perossu di l'idrogenu, l'alcohol.

Quand'edda andate in un viaghju di campeghju per a notte, puderà furnisce i documenti è un telefuni mobbli cù voi, chì pò esse utili in parechji imprezzatori. Inoltre, in a mo mochica avete avutu un risulti per mosquito, tisei è filamenti cun aghjùlia, sacchetti per u spedinu. Hè vintu in càmera o camera.

S'ellu parechji ghjente andà in u viaghju di campeghju cun una sughjornu di a so nimica, distribuzione in anticipu ciò chì piglià cun ellu stessu. Grazie à questu puderete evitarii cose innecessà in a campagna.

Sè vo site prumvenciutu bisognu per una camicia cù una sughjornu di a nanna, i preoccupari di a famiglia ùn ponu micca spotaghju u vostru umore, è u viaghju serà interessante è inescuvale.