Cumu manghjatu beni duranti u viaghju?

Ogni annu più oltre e più persone si prumesse in rapidità, micca solu in cunnessione cù e so credenze religiosa, ma ancu per migliurà a so salute. Infatti, quandu i medichi di dicenu, e persone chì per un tempu si ricusate di manghjarè alimentariu d'urìgine animali, sentenu a migliione di a so cundizione. Tuttavia, vi venerà chì l'insegnamentu riguardu ùn pò micca osservatu da i zitelli, anziani, donne incantevuli è eterni. Tuttu u restu pò soprappu tutte e regulazione chì sò ricurati per esse realizatu durante ogni tippu di post.

Comu manciassi abbastanti duranti a Quaresima?

Ci si deve esse nutatu chì l'unu chì prima decide di rapidità deve avè principiatu à pocu à rinunzià l'alimentariu d'urìgine animali. U fattu hè chì una restrizzioni limitata pò causà danni à a salute.

In una rete Di u luni - u primu ghjornu di un viaghju, ùn hè micca cunsigliatu di manghjà, ma, com'è una scelta, pudete manghjà i pezzi di secca. L'ublu di l'oliu vegetale hè fora di a preparazione di pratiche. In questu ghjornu, e persone riliggiusi di sustegnu a so forza per e preghje è l'acqua sante. Tuttavia, sta dieta debe mantene in tutta a prima, a quarta è a settima settimana. À 2, 3, 5 è 6 di a settimana permette di manghja l'alimentariu cu l' oliu di girasole . A nutrizione propria in u viaghju svolge l'esclusioni di a so menu, i prudutti di i carne è di u pesciu. In questu piriodu, deveru abbandunà i prudutti di lattichi, ova, zuccherinu, u spiritu. Pudete manghjà solu alimentariu.

I cunsiglii cumu per manghjà in u rapida prima di Pasqua anu aiutà à i credi pudere un menu per ogni ghjornu.

  1. Tutti i ghjorni di sdighjunu, in più di strettu, pudete saziassi senza manghjà i seguenti mancu: cereali, legumi, pasta, alga, frutti secchi, castagne. Da i cereali pudete puru cocilu periullaghji nantu à l'acqua è i pezzi sidimenti amorii cun oliu di girasole. Puderanu aghjunghje funghi è vegetali.
  2. Pudete cose a sopra maglietta da legumi, fà casserole è pasticceria.
  3. Pudete còtazze pasta , vistutu cù salsi, fatta di erbe è spezia.

Per manghjate in un postu hè necessariu, postu chì hè pussibule più diversi. Per u colazione, pudete manghjà ognitredi foddi. Per a so preparazione, bisognu di un pezzu di pane tostato. Pò esse spressu da l'oliu d'aliva, poni una fetta di cucumber, tomate è verbe nantu à a cima. Kasha hè ricumandatu à micca di cocilu nantu à l'acqua, ma in u ghjocu di baga.

A più impurtante in questu piriodu hè di sentimu calmu è calmu. E persone chì osservanu strettu tutti l'ordine di i siruli, purificate l'ànima da i peccati è avvicinavanu à u Signore.