Signs of summer indiana

L'estiu indiano hè cum'è una donna affittuosa: hè aghjustatu d'accuncià, prestu prestu à un casu caldu è dà un baci da mamma è l'anima hè chjesa di paci è felicità. Allura in questi ghjorni, quandu a natura, chì esiste prestu per u tempu di u tempu di l'uvernu è di u fretu di l'inguernu, si deve volte da quì à l'estiu quasi u passatu è godi cù i so ghjornu in caliu, attinutu in u vaghjimu. I signali di l'estiu indiano sò beni cunnisciutu è ricurdate di u friddu di l'oghje è invernu.

Quelle di i signa

  1. I signe di u populu dettu chì u tempu nantu à u ghjornu di u principiu di l'estiu indiano è a so fini hè sempre u stessu.
  2. U principiu di u calore di u oghje hè marcatu da a festa di Stimuli Simeone, quandu eranu priparati i cucuzzi per l'inguernu, è i signori di l'estiu indiano erochjese chì i vegetali salati in quellu ghjornu seranu speciali savurinu è forte.
  3. Hè cunsiderata chì a caccia à questu tempu ùn saria micca solu successu, ma dinò rinfriscà a salute di i cacciaturi è l'animali chì, cù l'elli, hà participatu à a caccia.

I signali folki di l'estiu indianu chì u tempu chìcchientu è fiatu in tempu di ghjornu traspremenu un ochju chiuvutu cù una gran colta di funghi, è per voi, l'estiu di acqua di l'estiu seranu sustituitu da u legnu secu, è a vindetta di funghi in questu casu ùn sò micca stati countati.

Ci era ancu cumbirsu di curiusità è superstitions in questu piriudu. In i paesi abbitonu ... mosche! Sì, sì. E credevanze di u populu pruvuconu à ammazzanu finu à u principiu di l'estiu indiano, è a so distruzzioni era precisamente duranti stu piriodu, crede, alleviate l'abitazioni di questi insetti moltu. Cusì hà fattu e cuccari.

L'estiu indiano hè riccu à i signori chì solu di u clima. À questu tempu, i casali sò generalmente ghjucati, è e ragazze di caschezza ùn anu adivettatu di i fibri di lino à i so pretendenti, pruvatu d'capiscenu s'ellu l'elegutu era ghjustu è generoso. Sì i primi fibri u liceu, u sposu serà cusì cusì.

À a sera, e zitellu ghjucanu à scumparte dinò e canti, è ghjocanu i ghjoculi andonu à un ballu per elettu briè - a ghjente passendu ghjustu l'ultimi ghjorni in caliu.