Corn on the toe

Ci era una stuma legata eleganti in un "navi" di slipper in un capelli finti. Eccu u segondu, u listessu, pusau u pede nantu à l'asfaltu, è una ghjovana spunta da u carru. Slim e luce, ella, cum'è un pezzu, s'approntava per u sughjettu in un locu di l'aria. Ma u ghjornu hè ghjustu, è ùn hè micca cunnisciutu ciò chì serà da a so fine. E quì à u tribunale ghjè a sera, l'illuminazione sò lumi, è e persone cunduttate falonu casa. E quantu a nostra charmer? Per un ghjornu di longu di ghjornu, hà ghjiratuu cumu alta nantu à i tacchi alti in i pavimenti, cumprendi i cumandamenti di u capimacherà, chì ùn era micca cuntenta cù i so scarpi novi, è i so farici avianu strufinatu. Preste in casa!

Iè, a stampa hè tipica. I matinati avemu felice in u sole di brillanti, u tempu bonu, avemu orgogliu di a nostra giuventù è di novi "barche", è à a sera, stanchi è correre, avemu a maladisciarete è a nostra stupidità, è queste pisci chì sdegatitanu u callu nantu à u big toe da u pede. E d'unni vinianu, sti calli, venutu da!

Ma, in fattu, unni?

Per risponde à sta quistione, u sapientu medico speciale ùn hè micca necessariu, solu una sperimentazione mundiale di grande è una curiosità bellu. Cum'è sapete, i calli in i piddani appare in dui casi. Prima, quandu si mette nantu à un stivellu novu o incunificate, induve i vostri ditteppi fucilanu contru l'altri. Siconda, si ci hè un disordine metabolicu in u corpu.

Classificazione

Tutti i calli sò spartuti in bè è dura. A to calluses brandiusi sò diprezzamentu o namma, u corbu di acqua è sangu. Appressu nantu à u big toe o in u focu nantu à u so scarpe stirpiatu, è ancu cù l'impresa surrepite è i bagnu persianu. U ciuvinu nantu à u big toe hè chjamatu bunion è hè a più penurtima di tutti i cei dulce.

Per i callosities enormi sò tutti i napotioti più noti, u callu coronali è l'ombelune è u spore. À u core di a so educazione, per regula, hè a violazione di u metabolismu di calcium. Ma qualcetti chì l'etiologia, i calli in i piddani u trattamentu puntuale.

Mètode di trattamentu

U trattamentu di callii nantu à i puntegghi dipende di assai fatturi. Per escegbià u foglie è hè abbastanza solu per aduprà calzoni sbagliati còmodi è di guardà a limità di i pedi. Cù l'acqua è i bafarati di u sangue, duvete piacè. Prima, sò assai dulurosu è, sicondu, anu bisognu à esse capaci di riflettintà. In a casa, cusci u coru sò trasfurmati cun una agulla disinfettata fina, u licitu hè sfulatu è fugliatu cù verdi. Allora l'area affissata hè segata cun un guascu, perchè chì a pelle ùn stalla micca di l'asciuttu premature.

U trattamentu di u callu trà i pettini hè ancu esse cambià u calzate vicinu à un spazioso è vientu bè, perchè queste callosi spessu occuru cù sudari di i pedi è lezioni fungiali. Quì i bagni cù l'corteza di una quercia, o un giru, o una camomile perfetta si avvicinavanu. In una parola, tuttu ciò chì sguassà u sopra sopra. È ancu drogues antifungali.

U trattamentu è a rimuzione di u felice è i calli crunulogiani à i dettati è i pedichi di i pettini hè pussibule, quandu sò solu per i medichi. Ma ci sò assai ricette ricette folki per risolviri stu prublema. Eccu alcuni di elli:

  1. Sì u granu ùn hè vechja è fresca, poi piglià u foglie di pane, purga in l'acitu è ​​aghjunghje à u postu fricatu. Compress the tape and go to bed. È in a mattina, rinfriscà i vende è lavate i vostri pezzi bè. Callus lupus fissured with pumice stone. Cumprendi faciule in una settimana. Puderanu altri cù manzili di patate cù cipudioni. Truvarete in una petita patata rarrata è cipudine in parechje parte è appricà sta frotta nantu à u granu. Compress the cover cun una film è privintovyvaete, è in a mane dopu tù pigliate.
  2. Un maravigghiusu modu di riduce calli in i pallini hè un catolicizzatu di l'agliu cù pancetta. Imbulighà u legnu d'aglomeratu machinatu cù una piccula cantina di latte e curazione è mette nantu à u locu di a cumpilazione di granu di a notte. A patata hè calurata, è in a mattina oghje sferisce a poultice è i cornuti chì sò stati scraped off cù a pizomba.
  3. L'acitu hè assai adattatu à a rimuzione di u corru core. Nant'à u situ cù u cundimentu, cola u pezzu, prima facendo un pirtusu in quellu di a talla di u core di u granu. Allora, cullà un pocu vinigliu nantu à u parcorsu di cornu chì sorge da u burcu di u parche è i so cupiate cun un vesu. In matina, lavate i vostri pedi. Repetite u prucedimentu finu à chì ti libbirà di u corru.

Ci sò parechje modi diffirenti di rinvigurà calluses dans toes, ma hè megliu aduprà calzarii còmodi, è ùn avete micca bisognu di sti uttimi.