Hè per deduce i maculae da i dandelions nantu à a ropa?

Tutti quelli chì, com'è zitellu, piacia à fà i so oghji cuntenti cù belles ferries made di dente di lumi brillanti, certamenti sapendu quale sò e consegni. A manu è u vestitu di molti sò stati manciati grisgi di u zucchinu o di u polu, chì era difficultu di lavà, chì li dava a so parenti assai affare.

In u tempu, a nostra avenza è a farebbe anu prupone parechje modi diffirenti di ponnu scancerà e manciari di i biancu nantu à a robba. E, felice, finu à l'oghje, maestri anziani anu sappiutu di trattà stu prublema. In questu articulu avemu aduprà cun voi uni pochi consiglii nantu à quandu pudite lavà mancevi da i dandelions è allargate a vita di a vostra robba preferita.

Cumu scumpigghiari manciari di dandelions da a robba?

Per fà u tempu è ùn soffrenu manchessi, assai prefettenu utilizà i metudi tradiziunali per cumbattimentu di sta kontaminazione. I prudutori moderni di detergenti producenu una varietà di sprays differenti, powders , purificatori chì aiutanu facilmente per aiutà à restaurà e cose à u so apparenza originale.

Frà tutte e scelte chì pò esse sguassate di i dandelions da a robba, unu di i più efficausi hè u Domestos sanitarie. Ùn hè micca fatta per lavà, ma faci un excelente travagliu di sguassà tacchi. Hè abbastanza solu di applicà liquidu à l'area contaminata, frettu à scàrilu è rinfriscà sottu à l'acqua. Se a prima volta, tutta a terra ùn hà micca alluntatu, u prucessu pò esse ripetitu.

Chì ponu eliminà manichi di dandelions, perchè questu hè un mudellu di tela manca. Pudete applicà un lìquidu à u situ di a contaminazione o impugisce tutte e robba in una soluzione longa à una settimana. Dopu tanta, a cosa deve esse lavata è parechji volte aglai.

Siccomu ùn hè micca sempri possibbi à ridderà e maniche di dente di lumi nantu à a robba cun l'aiutu di powders è li preparati liquidi, hè pussibule di adopri mètudi fugliali pruvati. Unu di u modu più famosu è effettuali hè un limonu. Per sguassà e maniche di i dandelions da a robba, hè abbastanza à sprinkle l'area contaminata cù u ziddu aghju o tagliate una volta di a frutta è fretce a superficie di a robba. In questu forma, pudete abbandunà a bugie durante 10 minuti. Se i spots sò frescati, scurzeghjanu rapidamente. L'antica strapunata hè più difesa d'estrattà, perchè chjucu duvete fà quì dui o tri voti. Dopu, cum'è solitu, i vestiti necessanu un bonu rincidimentu.

Ai un'erazione simplista più chè quellu chì ponite tàvule di u dandelione - hè un sapone di robba. Hè da esse generosamenti frenu a mancia immedtamente dopu appare nantu à u tecido, è poi lasciate e so vistimenti immaginate per a notte. A matina, i manchjate ponu esse lavatu cù e mani è lavine in una lavatrice .

Surely, assai poveri ponnu avè qualchissimu chì si pò liberà di e maniche di u dentale nantu à a robba cun l'aiutu di l'oliu vegetale. In fatti, questa hè una grande strumentu. Hè bisognu à grimpà una robba nìvula gocce d'oliu vegetale, appressu generosamente soap up the contamination and leave to soak. Dopu qualchì ora, a mancia deve esse lavata cù mani o un sbagliu, dopu chì tuttu s'hè manghjatu.

In più di a preparazione di lavamai è di liquidu, ci hè un metudu più spaziu di quellu chì hè pussibule di rinfreserà tàzzii di dandelions - stripping. Hè necessariu di calenderà u ferru di ferro, pigliate una carta di carta limpia è a puscia nantu à a robba purta. Allora cammie da u ferru caldo nantu à a carta è scumpete tuttu. Dopu un prucessu simplice simplice senza lavà e soffrenu, i manchessi stallanu à carta, è a robba sarà nettu. In ogni casu, in u casu di spazi "stale", stu metudu serà ineffettu.