Comu lavà a resina di diversi tessili - modi probati à u tempu

A volte dopu un picnicò in un fugliu cuniferu, si sorgieghja un dilemma - cumu di lavà a resina di a robba. Per via di a so peggy è a viscosità di a cunsistenza, pari chì ùn hè micca impositu libbirà di quessa sustanza. Ma questu ùn hè micca cusì, avete bisognu di cunnosce parechje mètudi di pruvucatu.

Comu pulisce a risina di a ropa?

In u statu di liquid, a sustinuzzia resinosa hè ingrossita in a tela, durazza è si sulificeghja in u materialu. Prima di pudè lavà a resina, avete bisognu di preparà una cosa:

  1. Pruvate a meccanica di rinfurzà a parte di u mutage di resina, pudete adupredà i cutidianu, l'altri arburitteci.
  2. Pudete a cosa per parechje ghjorni in u locu. Dopu un enduiscu di a resina, l'area hè stata aminata cù cura di i rossi di a sustancia. Hè assai sforzu ùn hè micca necessariu di tufà u pruduttu. Stu metudu ùn hè micca accettatu per fattura dilicatu.
  3. Ci hè cunsigliu per pruvà è avete una ricuperazione calda. Sutta un pappu è nantu à quì sottu pozzu un rag ragruppu è ferru u locu cun un ferru. Da a temperatura elevata, a risina sarà licenza, è una parte significativa di u filtru in i raggi. Invece di travaglii hè appruvatu di colpi di servitori di carta.

Hè a limpiri resina di a robba:

Cume a lavurazzu u fustu di furia?

Dopu picnicsi vicinu à l'arbureti nantu à e cose sò spessu mantene stati viscose di resina. Hè necessariu di lavallu immediatamenti. Pi fàcciu fora di u vestitu:

  1. Limonu. U zitellu di limoni arraggiassava perfetta a resina. Hè obligatu di mette uni pochi gucci di limonu nantu à u mannaghju è si allora un pocu tempu. A prucedimentu ùn hè micca preghjudiziu à u tisu è pò esse fatta più di quarchi prima di a splutazioni finali di a contaminazione. Allora a cosa hè lavata è secca. In casu d'agrumi, ùn hè micca pruibitu di piglià l'acidu citrico: dilute 10 g di a sustanzia à 5 litri d'acqua è impugisce a cosa per parechje ghjorni.
  2. Oliu vegetale. U grassu perfettamenti favurisce a rinfresia di u risiconu. Wet imbibbuti in oliu, hè cunsigliu di scurdà umiti in modu chì ùn si spargiu più, u tessulu circunviciliu deve esse stimulatu da acqua. Dopu à 20 minuti, a bruttazione deve esse lavata cù lavu lavandula o lavà di vapore. Allora ci vole à scaccià a cosa in a lavà.

Cumu sguassà i tar di un arbre christmas da a robba?

Smolny spots nantu à e cose si trovanu micca solu dopu à passe per u boscu, ma dinù dopu à e vacanze d'annu. Hè a destra di u pianu di u pinu da a robba:

  1. Means for washing dishes. Cù l'aiutu di un liquidu diluente dilicatu, hè pussibile di lavà a rea. Si strufinò in u manchinu, partite per un pocu tempu, a cosa deve esse lavata in acqua calza. Stu metudu ùn hà micca bisognu ancu u tissu dilicatu.
  2. Amori di patata o soda. Si grattassi un pocu di fècula o soda, hè pussibile di lavà assai spiaghi complexi. Solu bisognu di vultà u polludu nantu à u mannaghju è si allora una ora. Appena spuntamente è fassi cù l'acqua. U metudu pò esse usatu in ogni tessulu.

Per asciuvà a razza di a robba - sintesi

Ci hè un paru di tecniche chì permettenu di lavà a resina di i prudutti più dilicati senza teme à spoiled. Da per deduce u pitch da a robba da i sintesi:

  1. Mix 1 tbsp. una cuchita di fècheru di patata è 1 cullarina di ammonia è turpentina. Kashitsu combina è applica à a contaminazione per 12 ore. Quandu u mischju secche, hè sbuchjata nantu à a robba cun residue di resina.
  2. Liquid carbonati. Cù l'aiutu di liquidi, cum'è Coca-Cola o Sprite, hè faciule per lavà l'esponcini di resina. Avete generosamenti acquista u mancante o tuttu cù a soda, lasciate durante qualchì ora. A pulmuzioni sarà imbottita, pò esse facilmente sfrattate cù un sbagliu. U metudu ùn hè micca adattatu per i prudutti bianchi.

Cumu pudariu lavà a resina di a me chaqueta?

I roti d'uttellu spessu sottu ancu di a contaminazione di resina, a robba nantu à questu hè più densu, per quessa necessa un modu radical. Comu lavà a resina di a chaise:

  1. A gasa purificata per i chjughi deve esse imbullati in un pezzu fugliunatu di u pruduttu è si allora una ore, dopu à quale pudete mette a cosa in a lavandula, aghjunghjendu una fragranza per lavà di lavà per esse di l'oliu.
  2. A mancia hè smarata inizialmente da turpentina è permessa di sullicazione di 30 minuti. Dopu hè necessariu di piglià a lana di cuttuni, imbibbata di l'alcoolidiu è di asciugà l'area archia. Allora a cosa hè strufinata di pezza è di l'acqua è secca in l'aire frescu.

Cumu lavu a resina cù jeans?

Per tessili storte, hè appruvatu appricà e tecniche di più limping. Prima di lavà a resina di i jeans, hè megliu di verificà u tinatu di u materiale per a resistenza - appricà u pruduttu sceltu à u situ di u pruduttu è d'esse 10-15 minuti. Se u tela ùn cambia u culore, puderete prucessu senza teme per sguassà a tacca. Comu caccià a raghizza da a robba da denim:

  1. U discu di cuttuni hè necessariu per esse spiegata cù l'alchimia medicinali è di asciugà a tacca. Pudete abbrà u pruduttu direttamentu nantu à a mannata. Dopu avè l'effettu stimatu, a cosa hè mandata in una lavà. U mètudu hè bonu perchè ancu i tessuti culurati ùn sò micca paura di l'alcoolate.
  2. Un disolbatore di Acetone, per esempiu, u liquidu per a sguassà u vernice si deve esse cundottu in u discu di cuttuni è frettu a tacca di a resina. Per eliminà a mannata, a sustegueri bisognu di un pocu tempu, micca menu di 20 minuti. Dopu dissolving the contamination, u pruduttu deve esse tenutu cù un filtru di acqua chjaru di frebba, per sguassà di u ciavolu. Allora i jeans sò lavati in a macchina cù l'aghjunzione di aromatizzanti per a lavanderia.