Cappelli di tatu cù fur pom-pom

Hè difficiuli di imagine un invernu senza un capì caldo. E si ella hè ancu una buttone accessione, a donna ùn solu ùn sia calmu in u friddu, ma ancu di scentizza u so stile. Pigliate, per esempiu, un captu di punteddu cù un babbu di pelle, chì hè assai favurèvule à l'altru veru per a so praticità è a versatilità. Pò esse cunghjunghjenu cù qualsiasi ropa, pruvà spirimintali cù sfarenti stili.

Inchiuffu in casche cù pompò di pelle

Tali tappini sò disposti da e donne di ogni età, postu chì u pompa hà longu di esse assuciatu cù a zitiddina. Certi mudelli pudemu esse assai eleganti, chì dà u so pussidore un poignu. Pigliate, per esempiu, un cane grisa cù fiocchi di neve, è decoratu cù una pompa bianca. Per cumplementà u cumembranu cù un bufoi adattatu, pudete piglià una stampa assai feminina.

Se vulete stendi à l'altri, avete dettene attenzione à un caschemu rosatu chjusu cù una pomponora di pilia fatta di foxa, chì dà u pruduttu un lussu è l'uriginale. Un scogliu di culore cusciottu è finitu dà una figura femminile di a sensualità è di a ternura. O puderia esse un mudellu più esclusivu, per esempiu, un caprettu grisu cù dui pompomelli o un capu di latte, cun una grande è duie picculi affissati da u fondu à i cordi.

Chjovi chì prefissi una cumminazzioni di sportiu stilu cun un toccu di sofistizazione è charm, un caprettu nìvuru cù un pompomu di fur, decoratu cù stunning, avarà perfuratu. O pò esse un mudellu rosatu brillanti, fatta in a tecnica di scarpi superfici.

È se vulete micca cumprà micca solu un caldi, ma ancu un accessoriu di qualità, vale degnu dà preferenza à i tappi italiani cù un babbu di pelle.