Quandu puderaghju fà una prova di gravidenza?

A quistione di quandu hè pussibule di fà una prova di gravidanza cù una presumetta cuncepimentu, hè d'interessu à e quelli parechji pensanu à un imbarcu. Prima, deve esse nutatu chì, à u diagnosticamentu di u gravidenza, u più impurtante hè a durazione di gestazione. Tuttavia, ùn si scurdate di e funzioni fisiulogichi di u corpu femminili, cum'è a reguli di u ciclu menstruali. Cumpigliemu u prupone di circà una questa scusa: quandu a donna duverà esse pruducia d'assicuranza è se puderà fà prima di u tardiu.

Cumu travagliu di u testimentu spressione urgente?

U principiu di operazione di tutti i tipi di sta storia di diagnostica hè basatu nantu à u stabilimentu di cuncentrazione in l'urina secreti da u corpu, l'gonadotropina chorionica. Hè l'hormona accumenza à sintetizzà attivamente da i primi ghjorni dopu a cuncezione. À a listessa ora ogni ghjornu, a so cuncintrazioni doublò è cresce à 8-11 simane di gestation. Hè durante stu piriudu chì a cuncintrazioni di hCG in e femine in imbarali hè maximu.

Per a prova, una donna ùn duverà solu aduprata nova, è preferibbilmente una parte di l'urina di a matina. A cosa hè chì subitu in l'ora di l'ora, a cuncertazione di hCG in u corpu hè u massimu, chì cuntribuisci à ottene u risultatu eslevatu.

Cumu u tempu di ciclu afecta u tempu di a prova?

Allora, sicondu l'istruzzioni, chì ghjè dispunibule in ogni prufessione spressione urgente, stu tipu di ricerca pò esse realizatu da u primu ghjornu di u tardimentu. In altri palori, da u mumentu di l'idea cuncepimentu, almenu 14 ghjorni passanu. Sta regula hè vàlida chì u ciclu menstruali di a donna hè 28 ghjorni, è l'ovulation hè 14 giorni.

A situazione cù diagnosticamentu di gravidanza in i donni cù un cilestu menstruali hè assai diferenti: 30-32 ghjorni. In quessi casi, assicùte chì a prova pò esse realizatu prima. Tuttavia, questu hè assai luntanu di u casu.

A cosa hè chì l'allungamentu di u stessu ciculu di a menstruazione in a maiò parte di i casi hè duvuta un incrementu in a durata di a so prima fase. In situazione tali, u sistema riproducivu passa più tempu nantu à i prucessi preparatorii in a stagione endometriali. À u stessu tempu, a durazione di a secunna mità di u ciculu, quellu chì passa dopu à l'ovulazione, staghje micca cambiatu. Hè per quessa hè inùtule per pruvà prima di 12-14 ghjorni dopu. Un tali termini hè chjamatu medichi per quelli dritti chì interessanu quandu hè pussibule di fà una prova di gravidanza cù l'ovulazione tardana.

Quandu una donna hà da fà una prova di gravidanza, se u ciclu hè irregulare?

In cunferma l'anzone, ponu esse concluita chì un paràmetru cum'è a durata di u ciclu menstruali ùn in micca manera in l'affari di u ghjornu di u gravidenza cun l'aiutu di una prova espresa. In ogni modu, a regulezza di u ciculu hè di grande impurtanza. Dopu tuttu, in un tempu in quandu l'ovulazione ùn hè assenza, u gravidenza ùn si pò accade. In ogni casu, hè assai impurtante ùn micca di cunfundà a falla mensu cun una tardanza. Per quessa, se una donna sia parechje cambiamenti in a so cundizione (l'aparenza di debbulizza, fatigue, nausea), da vale a pena a prova di gravidenza. Ma ùn deve esse ricordati chì a scatula di pruprietariu solidu ùn vi manca u risultatu prima di 2 settimane dopu à l'atteglie sessuale.

À u listessu tempu, si deve esse nutatu chì se utilizate un teste di gravidenza elettronica, pudete fà facite quandu 7-10 ghjorni da u sessu. U fattu hè chì tali aducazzioni di diagnostichi anu una alta sensibiliità (10 mU / ml, versus 25 mU / ml in test strips).

Cusì, cumparendu, vogliu dì chì a prima prova di gravidenza pò esse fatta prima di u mumentu chì u ritornu deminucia. In ogni casu, questu serà un teste elettronicu sensitivu.