Circunfida di circumante fetali per simana

Quandu u fetu si sviluppeghja, a dimensione di u so corpu anu da espansione ancu. Trà i assai caratteristiche, l'indexu di a circunferenza di u fetu pigghia un locu spiciale, perchè si riferisce à l'indikatori fetomettichi impurtanti di u sviluppu intrauterine di u zitellu.

Cumu si u voluminu di u capu di u fetu varienu da simana?

A circunfazione di u capu fetale, cum'è l'altri indikatori, varia da simane di gravidanza. A l'ora di u primu ultrasound, à 12-13 settimane hè di 95-96 mm. À u listessu tempu, in tuttu u tempu di u fetu, a so testa cresce cù tariffi differenti, i.e. U criscamentu ritendenu, dopu intensificheghja.

Cusì, u grandore più grande di stu paràmetru di u sviluppu intrauterine hè osservatu in u 2u trimester di u gravidenza. À questu tempu, in particulari di 15 à 26 settimani, stu paràmetru aumenta da 12-13 mmate ogni settimana. Allora a crescita di ritrovata freni. Circa un mesi prima di l'apparizione di u zitellu, aumenta da solu 13-15 mm.

Cumu si mette a circunferva di u capu fetale?

A misurazioni di stu paràmetru in un zitellu hè realizatu cù una machina ultrasonica. In questu casu, u studiu hè realizatu in parechje projezzione per ottene un resultat più precisu. Cumu l'esse citatinu, stu paràmetru hè inclusu in u gruppu d'indicatori fetulmetrici, chì also includita a durata di u ciu, circunfia abdominal, durata di u fetu è u so pesu.

Cumu sò stati evaluati i risultati di e misurazione?

A valutazione di a dimensione di a circunfesta di u capu fugliu, una tavule hè statu compilatu, indicatu a norma, i valori medichi di stu paràmetru, chì currisponde à una certa tappa di u sviluppu intrauterine.

U duttore evalueghja i risultati di a misura, piglià l'altri indirizzi uggrichi ancu di u sviluppu di u zitellu. À u listessu tempu, ùn ci hè micca un ligame strettu per un certu paràmetru, perchè ogni organismu hè un individuale. Ma, anche u so, sò i limiti di i normi chì anu da esse ellu di quellu chì pò parlà di u sviluppu di una violazione.

Chì ci hè a divinazione di a dimensione di a circunferenza di a cima da a norma?

Comu si cunnosce, spessu ogni desvarazione da a norma di questu o quellu indicatore di l'evoluzione intrauterine di u zitellu sontenu à a presenza di ogni violazione. In questa situazione, a cumpagnia principali di i medichi hè di identitarà è curreva prima.

Cusì, per esempiu, una circunfianza di u curu in u fetu pò esse un simbulu di una malatìa cum'è idrocefalite. Ci hè à l'accumule di fluidu in a cavità intracraniana. In questu casu, u cereu hè sviluppu sviluppatu, per una diminuzione di a so dimensione. Dopu à u nascita di u zitellu, a punizioni hè casi realizata immediatamente, per sguassà u fluidu accumulatu è riduce a prissioni intracraniale, chì facilita l'esitatu di i migghiori.

In ogni casu, a maiò parte, l'aumentu di u volumu di a testa hè attribuita à e caractère individuale di u sviluppu di u fetu. Allora, se i genitori di u zitellu sò alt parametricu di u sviluppu fiatu, hè prubabile chì u zitellu sera grande.

In casu duvendu chì u zitellu finale hè una grande circunfirenza di u centru, u prucessu genicu hè tutta a so propria caratteristica. Per impidiscia u sviluppu di cumplicazioni ( rupture of the perineum), pò esse realizatu una episiotomia, chì hè custituita da una petite incisione di a vagina versu u perineu.

Cusì, pò dì chì a circunferenza di u capu ùn hè micca solu un paràmetru impurtante di u sviluppu fetali, ma ancu una caratteristica chì ùn pò micca esse ignorata in u cunsigliu. Dopu tuttu, si durante l'ultrasound hè stata truvata chì una donna hà un gran fetu, da chì si ci sò indicazione, una cesareanazione pratica pò esse prescritata. Questu hè fattu per prevene u sviluppu di cumplicazioni.