San Telmo


San Telmo hè u distrettu anticu di Buenos Aires . U so area hè di 130 ettari è a populazione - 26 000 (l'informazione di u 2001). Hè una megalopolis argentina cugnata bè chì i custruzzioni sò fatti in stili coloniali. Eccu a cultura di u paese hè permeata cù ogni buttrega, cafe e carru, cobbledhe, induve spessu pò vede artisti è di cumuni di u populu di tango.

Chì ghjè interessante in San Telmo in Buenos Aires?

Ntô XVII seculu, u distrittu era chjamatu San Pedro Heights, è hà vissutu quì chì sò quelli chì travagliavanu in una fabbricale di brique è in i molluschi. Addivintò u primu in u paese, induve un mulinu di vinu è furnuti per ladini. I primi settlers eranu africani. U distrittu era spartutu da a capitale per un ravine, ma in 1708 hè statu inclusu in i cunfini di a cità.

Eccu unu di i più famusi salotti di musica, induve a notte di ballu di tango, è ancu parechji galerie d'arte contemporaneo. In u 2005, l'appartite di l'arti l'appetite hè stati apertu, chì, per a so unicitetà, attrueru immediatamenti assai persunalizazioni creativi è rapprisentanti media.

À u tempu, in San Telmo appareva cun una settimana di galerie d'arte è eventualmente u distrittu diventenu un tipu di Mecca di l'arte cuntenutu. In 2008 anu apartu quì 30 galerie è i centri d'arte.

Cume si avvicina à San Telmo?

In questa zona, da u centru di Buenos Aires, pudete ghjunghje nantu à l'autobus numeri 24A (B) o in caru (17 minuti in a strada), caminannu versu a Bolivar Street versu u Sud.