Insalata d'aringa

Eppo, quandu tutti i piatti nantu à a tavola festiva sò bella cù una dicurazioni, crea un sensu spéciale. A carta di l'annu novu preparanu platti, l'aspettu di quale hè dedicatu à u tema principali di u vacanze. Unu di sti pezzi è l'insalata d'annu "Yelochka", a ricetta pò esse variata assai in quantu d'ingredienti, u principale - designu.

Insalata d'aringa

Faremu una riservazione à tempu, "un annu d'annu" nantu à un pane di serve pò esse construitu in duie varianti:

Ingredients:

Preparazione

Furmemu a patata finu à ch'ella hè prontu, ma micca digerita. U oliu coccianu dura, friscu, limu. L'Olivi cresciute in i circles è tutti l'ingredienti àutri cumezza à l'ind'i vegetazione, u granu è di bacchi - cunti di tazzi (una spina di 0.6-0.8 cm). Per questu scopu, i apparicchi moderni di cucina chì travagliendu in u modu chopper (per quessa, si cibu u manciari picculi calibrati).

Aghjunghje tutti i prudutti, aghjunghje a maone è custruiscenu un cone (mani) in a platter. Scorciammu u cunnettu cù u branchi di verdura, perchè avè avè un disignu chì pari un aghjurnu di Natale. Scopre cun u mayonnaise è decorate cù corn e baies. Ci putemu in a frigorifia o in u vitruvatu terre senza climatiche chì l'insalata hè sparata, l'serve à 23,45.

Pudete ancu aduprà per l'insalata di u Novu annu "Christmas tree" kiwi di frutta, pepite, cipolle verde, peprini freschi, bruni, è in più - persimmon e mandarine. Invece di patate, pudete puru aghjunghje polenta frescu o risu glutinoso à l'insalata - sò stati boni mubilati bisogni à u mudellu, si prutezze bè è mantene a forma.

Cù una versione pianata di u spinginu "Arbre di Natale" hè sempri più faciule, se vulete, strufanu in capas. E più impurtanti: include imaginazione.