Dove "Spring" per i zitelli

Tutti i zitelli ghjovani anu da scrive. Se u zitellu sviluppa norma, hà iniziatu cù u primu annu cù piacè per vede u primu scuffle cun un pappu sintiticu o un lapis, è dopu un pezzu diventà a so famiglia, i vegetali varii, l'animali è cusì cù l'aiutu di l'acuarela.

Fagnu di i zitelli di sculare hè necessariu, perchè l'arti ferma hè ancu assai utili à u sviluppu di pensamentu, imaginazione, sapuri finamente motore è altre capacità. U zitellu chì ùn hà micca avè un vuccu cumbre ùn pò esse spressione tutte e so pensamentu in parolle, ma à u stessu tempu si pò esse sprissioni nantu à carta cù l'aiutu di un disegnu.

Unu di i filmi preferiti di u discu di u zitellu hè u cambiamentu di e stagioni, perchè i figlioli anu attentatu cù gran interesse chì cambiani cambiani a natura. In questu articulu, vi cunsigliaranu cumu l'ùtimi di i zitelli ani vistu cumu prima è tardu a primavera, è cumu puderanu riflette questu in i so sculture.

Ughjettini di i zitelli per u tema "Primu Spring"

L'arrivu di a primavera sempre stimava assai interessu trà i zitelli, perchè hè in questu tempu chì tutte a natura speddi dopu a "hibernazione invernali". In i so disegni, i zitelli, in regula, rifiriscenu a nebbia, i tempore di fiuma, chì sò stati liberati da u "captive ghiaccio" chì i detti.

Unu di l'elementi principale di tali cumpunzioni hè u sole di primavera, chì calienta i so raghji cun una vita di a Terra. Spessu, i picciotti è i zitelli cullettate e bucaneve, perchè hè queste fugliale biancu chì cumincià à pugnu sottu à a neve, finu à chì l'aria cumincia à pudè in a primavera.

L'altra varietà di culori, chì hè certamente assuciata in i zitelli cù l'iniziu di stu tempu, hè mimosa. Sta pianta hè un tipu simbulu di festa di a donna, chì si celebrà in u mondu u 8 di marzu, è hè questu chì spessu i spazii à e donne à i so omi. In l'eventu chì l'arrivu di u zitellu hè assuciatu cù un ghjornu di a donna internazionale, pò sculaccià a so stampa in forma di carta di felicitu.

Inoltre, i primi pezzi migratori di primavera anu tornatu à i so paesi nativu, cusì spessu in i dibaccios di i zitelli pudete vede un gran numaru di varietà uccelli in u feraghju o in i rami d'arbre. Infine, ùn vi scurdate di i festività cum'è Shrovetide, simbulizendu l'arrivata di questu tempu di l'annu, è Pasqua. Qualchese di questi temi pò ancu esse riflettutu in i dibujos di i zitelli, se l'avventu di a primavera hè assuciatu in i zitelli cù questi avvenimenti.

Cumu scrive una figura nantu à u tema di a fini di a primavera pè i zitelli in pinturi o lapis?

In i disinni nantu à u tema di a fini di a primavera, fatta da i zitelli cun paintballe o un lapis per a participazione in una spettazione specializata in a scola o di kindergarten, u tema "fiuritu" guasi sempre preva. A questa ora di l'annu, tutti i pianti sò voi à vita, narcisi, tulipani, dandelioni è un gran numaru d'altri fiori fiuriscenu.

Inoltre, tutti l'arbuli è l'arburettu accumincianu a fiorionari, chì crea un ribellu incridibili di colori è aromi. U scritturi di i zitelli chì palesanu a seconda mità di a primavera pò esse un beddu paesaghju, chì riflette una bella natura fragrante - un sole di brillanti, un cielu biancu chiaru, è ancu un gran numaru di i pianti.

In l'opere di i zitelli, i fiori pò esse u principalu o unicu elementu di a stampa nantu à u tema "Spring". Allora, un zitellu o una zitella palesa un tulipanu, un jacinthe o un altra fiore, un bellu ramu o un arrangiatu di fiori, è un beddu fiore fiore.

Cù l'esempi di i travaglii di i zitelli nantu à u tema di prima è tardu a primavera, pudete vede in a nostra photo gallery.