Attempi di u mesi di u New Year in kindergarten - gruppu preparatoriu

A celebrazione di u Novu annu in u stabilimentu priestrupu hè unu di i vacanze ma più maravigghiati, belli è magichi per i picculi karapuzes. Accumincianu a furmazione per ellu un paru di mesi prima di a data prugressata, è l'urganizazione depende largamente di u script, a dispunibilità di costumi per l'attorii d'adulti, u paesi, l'accumpagnamentu musicale è di qualsiasi attribute additional.

I cumpunenti principali di u vacanze

Per u gruppu preparatoriu C in generale, hè chjaru à cumportamentu in forma di un ghjocu-dialogu nantu à varii temi trà i ghjoculi di celebrazione adulte è i zitelli.


Costume di i zitelli

À questa età, i zitelli ùn sò più vistutu solu in i fiurichi è di Zaichikov, ma sò cunsigliati di dividini in parechje gruppi di rolu, secondu di quale si rapprisanu nantu à a festa. Inoltre, in più di i catégories principali: Starlets, Snowmen, etc., i zitelli anu "rol principali": annu novu, Metelitsa, dicembre è ghjennaghju, etc. Comu pò sapiri, i costumi necessanu tempu per esse sviluppatu, perchè i paisani sò state infurmatu almenu un mese annantu à u rolu chì a so carapuza plays.

Paroli per i zitelli

Comu cumu hà esmentatu quì, u festa di u novu in u gruppu preparatori sò generalmente in a forma di un dialogu. Ùn pò esse micca solu una cunvenzione standard entre a donne di neve è i picculi, nantu à u temu "Semu chjamatu Santa Claus", ma ancu parechje sceni cun risposta gruppu trà u ghjovanu adultu o i zitelli chì ghjucanu à i caratteri principale è l'altri ghjovani. Comu capisci, i roles di "protagonisti" sò datu à i zitelli artisti particulare, chì sò capaci di solu per riimparate in u so caratteru, ma ancu per amparà assai testu. Un esempiu di tali dialogu trà l'annu novu è i zitelli hè datu quì sottu:

Annu novu: Ci hè ancu un ghjocu per voi;

Avete da principiu u poemu.

Emu principiatu, è finisce!

Rispondi in coru.

A neve vene da a strada

Prestu una festa ...

U figliolu: annu novu!

***

Capu Nouvelle: Avelli suvi bianchi,

U spiritu di u conifuru venga di ...

U zitelli: l'arburi di Natale!

***

Annu novu: I branche sò qualchi liggeru.

U poroso ...

I zitelli: Brilla!

***

Annu novu: Belous, russu,

Sutta li rami di u babu ...

I zitelli: Frost!

***

Annu novu: Porte larghe,

Accantu à un conte di fata, a ballata round hè ...

I zitelli: Dansa

***

Annu novu nantu à sta ballu

Speech, songs, sonorous ...

U figliolu: Rete!

***

Annu novu: u Felice,

Cù a nova felicità à una volta ...

I zitelli: Tutti!

Scenario

U festa di u novu in a kindergarten di u gruppu preparatori implica a prisenza in micca solu di poechi, diziosi, di balli è di canzoni, ma ancu di ghjochi. Unipo di i scontri più cumuni per i zitelli di sta età sò:

  1. "Capisce u guantu di Santa Claus". Hè cunsiste à u fattu chì u Avonu Metelitsa hà pigliatu u mitten, è u bufalinu di tintu prupone per piglià. Per fà questu, i figlioli sò diventate in una larga cadenza o circhiu è trasfirianu l'oggettu à l'altri, perchè chì u muttu di nevaru ùn pò mancu piacere à u mitten in i so mani.
  2. "Spinge". U ghjocu hè un flip-flop in chì Baba Yaga hà cercatu à cunfundà i chjosi, dumandendu a dimensione di l'arvulu di Natale: grande, chjuca, grande, etc. A quistione "Questu hè l'arriciu di Natale grande?" I figlioli sùbitu e so mani, è Baba Yaga, à u cuntrariu, lascianu à u pianu, etc.

Un novu interessanti di u gruppu per u gruppu preparatori pò esse include micca solu a dispunibilità di e rùbbriche standard in u script, ma ancu com'è "Guessing desires". Questa hè una visione nova di a celebrazione è rapprisenta un tipu di dialogu trà u caratteru adulti è i zitelli:

Carattere: Felice, annu, felicità!

I figlioli: sì, sì, sì!

Carattere: È, sicuru, ci vulete!

I figlioli: sì, sì, sì!

Carattere: Per esse bella, amata, caru!

I figlioli: sì, sì, sì!

Carattere: Tutti chianciti è pugnacious.

U figliolu: nimu, no, no!

Carattere: Must be felice!

I figlioli: sì, sì, sì!

Idee per scrittura

Quandu fù diventatu, ùn pò esse assai lotterà, ma nimu ti dicerà chì ci deve esse l'omi pusitivi è negativu in u scrittore chì anu interagerà cù Santa Claus è a Donne di neve.

Attempii di u Novu annu in u gruppu preparatori per i contatti di fata pò esse fatte nantu à a basa di l'opulichitati tipichi "Neznayka è i so amichi" è quelli cunti: "Masha è l'Orangeru", etc. Un esempiu di unu di sti scenario hè datu quì sottu:

"Masha, u Bear è u Patri Frost"

Caratteri adulti: Bear, Santa Claus, Snow Maiden, Leshy, Baba Yaga, Blizzard.

I carattìculi principali di i zitelli: Masha, Squirrel, Mes.

Gruppi di zitelli: Flussu di fiori, Stettinii, Bunnies, Snowmen, etc.

À a vigiglia di l'annu novu, Baba Yaga segredi Masha per manghjalli, è Yelochka, perchè l'annu novu ùn vene micca. Mishka passa per u boscu per salve. À a strada chì si ritrova cun Belochka, chì decide di dimustrà u modu. Avèndula sappiutu à questu, Baba Yaga li lasci u blizzard è goblin, capaci di riimaghjarà in parechji animali. A tempesta di nevicazioni sia stura torna sopra a neve, è Leshy, utilizendu a situazione, arrobba l'Ardèche è assignanu à Baba Yaga. Dopu à questu, u villanu torna à Mishka, diventerete un squirrel, è, ellu mostra a via falza, sparisce. Night falls, u mesi dimende à a Mishka desolate. Sapete ciò chì hà successu, decide di aiutà l'oziu è dumanda a Stelle per filicamentu, seguenti chì Mishka trova Baba Yaga, è prumetti ancu prununcià à Santa Claus nantu à i trucchi di i villani. Mishka cumencia à u viaghju, cunnisciutu di cunelli, lupi, snowmen, etc. nantu à a strada. Tutti l'eroi vanu à a capanna di i villani è da Baba Yaga, Blizzard è Leshy. Accumincianu a cumbattiti, è tutti i caratteri sò dorme, ma poi ci sò Santa Claus è a Snow Maiden è fugliate i villani, stivala Mishka è i so amichi, salvà Masha è Yelochka. Dopu chì u babbu u lumi l'arbre è u veneranu l'annu novu.

Inoltre, per u gruppu preparatori, pudete spenni l'annu novu Matinee masquerade, induve tutti i zitelli sò daveru maschere. U scrittore per questa festa pò esse qualchì suggetu, ma cù un cumpensu generale, per esempiu, basatu annantu à i travagli di Alexander Pushkin o in i rutti russo, etc.

Un festa di u Novu Ano Moderno per un gruppu preparatu ùn avè mai fà senza miraculi. Eccu cumu pudete manifestà a creatività in piena: pianu pianu à l'àrbulu di Natale incù u persunale di Santa Claus, ma, per esempiu, cù l'aiutu di a ballà di e Steddi o Gnomes-lanterni, per dà rigali micca per i dichji, ma per truvà u saccu di Santa Claus, arrubatu da Baba Yaga, ecc Fantasize, è i vostri pupi, cù i so parenti, seranu grati à voi.