Iodophilic flora in u coprogramma

A microflora intestinali hè una cullizzioni di varii microrganismi, a maiò parte di quale anu da esse di bacteriasi à l'acidus lattice (bifidu è lactobacilli). A flora iodulosa detucatu in u coprogramu hè un signu di un sbilanzamento entre i cumpunenti nurmali è i rapprisentati patogeni di a microflora, è indica ancu l'occurrence di fermentazione in u intestinu.

Perchè hè una flora iodophilica patològgica truvata in u coprogramu?

U nomu di i microorganisimi chjamati hè stata di a so reaczioni à l'interaction cù liquids contendu iodu, per esempiu, a suluzione di Lugol. Doppu u cuntattu cù ellu, i bacteriu sò tingiti blu scura o quasi neri.

Di solitu, in a descrizzione à un coprogramu cù a flora iodulfu identificata, a so cumpusizioni hè indicatu. Puderete include:

In regula, a prisenza di sti microorganisimu in l'excrementa indica a patologii seguenti:

Hè mpurtanti ricurdà chì hè impussibile di fà un diagnosticu precisu solu nantu à a basa di a deteczione di flora iodelfistica. Per rinfurzà suspetti, hè necessariu attentà à l'altri indikatori di u coprogramu è per realizà studii supplementari di u sistema digestivu.

Trattamentu in a presenza di flora iodulista in u coprogramu

Se i microorganismi patogeni si multiplighenu per via di malatie severi di u stomacu, u pancreas, i prucessi inflamatorii in u intestinu, hè necessariu prima di trattà cù a terapia di a patologia diagnunata.

In altri casi, u trattamentu standard di a disbiosi:

  1. A currezzione di a dieta. In a dieta, l'alloghji cun u cuntenutu elevatu di carbuidrati, buttuni è zucarassi faciuli digustibili sianu sclusivi. Inoltre, avete da limità o sguassà l'alimentu da a menzione chì favurizeghja u sviluppu di i prucessi di fermentazione è a furmazione di gas (col, fagioli, pani negru, latti, legumi priziosi è frutti).
  2. Admission of special drugs. Per restaurà l'equilibriu di a microflora, hè necessariu di bevi pruiboti è prebisutichi cù lacto-bifidobacteria.