Tatuaggi femminili nantu à a perra

In l'Europa antica, u tatuatu era cumuni à quasi tutti tribù è pòpuli. Cù l'avventu di u Cristianesimu, stu artu cuminciò à esse stancu struitu, è vultatu solu in u XVIII sèculu per u ghjocu James Cook. Ma, finu à u nostru tempu, u tatuatu hà avutu per passà un viaghju di difficultà per vendu u preghjudiziu è diventà una forma di arti rializate. In prima, i tatuanu europeani fù diventatu cumu l'attori è l'artisti circus, chì ùn anu micca rispettatu da parti di e società elite. Finu finu à pocu tempu, un actor era cunsideratu una occupazione indigna. Per esempiu, u famusu scrittore è l'attore Molière anu da abbandunà a ricchezza è a pusizione in a socieità per dedicà a so vita à u teatru. Ma digià in u 20u seculu, cù u sviluppu di a industria cinematografica, l'attitudine in i figuri di l'affari di l'attività mudificate radicamenti. E avà i tatuati nantu à i so corpi fermanu a cunsiderà una marca publica, ma hè diventatu u segnu di libertà è una individualità brillanti. Questu tatuu di i femini in particulare cunfirmati, postu chì u tattoo maschili era populari micca solu per i figuri di circus, ma ancu trà i rapprisintanti di altre professioni. Dopu qualchì tempu, i tatuaggi femminili anu assuciatu cù a prutitituzia, ma gradualmenti stu stereotipu anu persu ancu a so pertinenza. Finu finu à pocu tempu, avendu dicisuu nantu à un tatuu, e donne anu sceltu disinfestosi chjucchi chì puderanu esse faciule sottu à a so robba. Oghje, un tatuu nantu à u corpu di una donna hè un fenomenu ordinariu è nimu ha spusatu.

I tattoos femminili nantu à a perna sò menu numinati cum'è in a spalle, spalle, cù u coddu. Bastamente i picculi disinni sò aplicati à i pedi è i turmidi. Parechje simpricamente ùn vulete micca attruverà e crescenza à i so pedi. Quelli chì prefittàvanu appricà tatu in a parti suprana di e so gemme sò generalmente esprissioni è liberta di stiereotipi. Ogni tema per tali tatui pò esse assai diverse.

Tattoos in u stilu di tribali - ornamenti di e diverse nazioni di u mondu. I più cumuni sò l'ornamenti celti, africanu, australianu, polinesia, indiana, asteca. Inoltre u maestru pò fà per voi l'ornamenti d'arti stilizata in etnicu. Per un tatuu di a donna nantu à a so ghjente, un mudellu peculiaru hè u più impurtante, postu chì pò esse accusatu vantave o dà una slenderness è grazia. L'ornamentu si pò esse situatu è una bracciale à u circo o di u tulipanu o à longu u tulu di a perra. I fiorini tatuaggi femminili nantu à a vittura sò venenu in forma di ieruglifi, insetti, fiori, inscription. In più di adattazione, ponu esse tenevule o un simbulu.

"Fata" - una di i tendenzi muderni, assai piacevule per femmini tattoo nantu à a perra. Stile di fata - sò i fichi, criati di fata - fadas, elfs, pixies, sirene, trolls, gnomes. Ogni cunmessu hè furnituutu di putere magicu è pussedi u so caratteru stessu è, à certi volte, pocu chiaru. A volte raggiuli fannu scatuli sanu sanu à nantu à un tema màgicu, è a prefetture i prefetture i tatuaggi femini in forma d'un elf o fata nantu à a perra. Tale una "mascota" face a felicità, a furtuna, a furtuna, pruteghja di i maligni.

Se vulete ottene un elegante tattoo femminile nantu à a to pente, piacè assicuratevi cunzidietivi a dinamica di a stampa, altri nun pò esse mudificata chì quandu u mudettu di u tatuu serà mudificatu. Un maestru maiò sapene ne pò pensà di un sketch per un tatuu, in quale u muvimentu trasaltenu micca solu un rolu positivu.

Circate i sacchetti di i tattoi nantu à a to pente, ritratti di tatuaggi femminili, pudete truvà una foto chì ti piace, u significatu di quale ùn site micca capitu. Ùn vi scurdate - pudete darà u vostru tatuu è u significatu (per suprattuttu, si ùn hè micca i signalli magia antica). Quand'elli dicenu, cum'è voi chjamà u barca, perchè stalla. Poni chì i tatuaggi ùn sò micca solu cum'è diprezzate i vostri zuttati, ma dinò cuncepimentu.